Poznaj opinie - Navireo

Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy FILA

Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy FILA

FILA jest rodzinną firmą, która działa już od ponad 40 lat. W 1992 roku rozpoczęła działalność w obszarze obróbki korpusu wodomierza JS 1,5 firmy METRON, wygrywając przetarg na realizację tego zadania. Od tego momentu trwa jej przygoda z wodomierzami. W czerwcu 2001 roku firma zalegalizowała pierwszy wodomierz własnej produkcji, a od września tego samego roku działa pod nazwą Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy FILA. Od początku działalności produkcyjnej FILA preferuje bezpośredni kontakt z producentami wody i jej odbiorcami, co pozwala na definiowanie ich potrzeb oraz wdrażanie najlepszych rozwiązań w oferowanych urządzeniach. Do tej pory firma sprzedała ponad pięć i pół miliona wodomierzy. Produkuje także moduły radiowe do wodomierzy, które – w połączeniu z autorskim, nowoczesnym systemem odczytu stacjonarnego Polonia – umożliwiają zdalny odczyt danych, bez względu na umiejscowienie urządzenia pomiarowego. System ten pozwala także na pomiar ścieków i śledzenie online ich odprowadzania do kanalizacji. Dzięki własnym, zaawansowanym technologicznie rozwiązaniom, firma świadczy także kompleksowe usługi – od pomiaru wody, poprzez odczyt wartości, aż po wystawienie faktury dla użytkownika końcowego. Obecnie FILA zatrudnia ponad 80 osób.

Przejdź do strony

Navireo ERP wspiera nas niemal w każdym aspekcie działalności. Integruje zarządzanie firmą i otwiera kolejne drzwi do dalszego rozwoju. To narzędzie precyzyjne i przejrzyste – jak nasze wodomierze – a jednocześnie łatwe w obsłudze, intuicyjne i, co najważniejsze, elastyczne, umożliwiające modyfikacje dopasowane do naszych specyficznych potrzeb. Navireo ERP wspiera nas w obszarach sprzedaży i relacji z klientami, zarządzania magazynem i zamówieniami, organizacji procesów okołoprodukcyjnych, a także księgowości i finansów. Umożliwia monitorowanie bieżących wyników oraz tworzenie raportów. Zapewnia natychmiastowy i pełny dostęp do informacji o kontrahencie, powiązanych z nim towarach oraz historii zakupów. Dzięki systemowi kontakt z klientami oraz obsługa naszych produktów i usług są profesjonalne i kompleksowe.

Anna Fila Pronin, prokurent w Polskiej Fabryce Wodomierzy i Ciepłomierzy FILA

Frola

Frola

Frola to rodzinna firma handlowa założona w 2016 roku. Posiada popularny sklep internetowy oraz stacjonarny w Wołominie, oferujący produkty ekologiczne. Asortyment firmy obejmuje suplementy diety, witaminy BIO, zioła, kosmetyki EKO, a także artykuły spożywcze, przyprawy, chemię oraz książki. Wszystkie oferowane produkty znajdują się w magazynie, co jest gwarancją szybkiej dostawy do klienta.

Przejdź do strony

Navireo ERP unowocześnił naszą handlową działalność oraz zintegrował podstawowe procesy biznesowe. Dzięki systemowi oszczędzamy czas i nakłady pracy, działamy szybciej, w stabilnym środowisku informatycznym. Navireo to system o otwartej formule, będący jednocześnie jednolitym ekosystemem, który w czasie rzeczywistym pozwala nam w pełni kontrolować stany magazynowe. Jest to niezwykle istotne w kontekście naszej sprzedaży online. System organizuje również m.in. obsługę dostaw i sprzedaży w ramach POS.

Rafał Saczuk, właściciel firmy FROLA

ECOTAL

ECOTAL

ECOTAL z Polanki Wielkiej specjalizuje się w rozbiorze tuszek drobiowych. Zakład dysponuje najnowocześniejszymi urządzeniami, które zapewniają higieniczne warunki wytwarzania oraz wysoką jakość produktów drobiowych. Produkcja odbywa się z zachowaniem najsurowszych wymagań systemu HACCP oraz przepisów Unii Europejskiej. Firma posiada wyspecjalizowany transport. Szczególną wagę przykłada do perfekcyjnej i kompleksowej obsługi klienta, a także terminowości dostaw. ECOTAL zajmuje się również handlem jajami wylęgowymi i pisklętami, a także ubojem drobiu i wylęgiem jaj w zaprzyjaźnionych zakładach, pod nadzorem swoich pracowników. Oferuje również komponenty do pasz oraz inne produkty związane z drobiarstwem.

Przejdź do strony

Navireo ERP to kolejny krok w rozwoju naszej firmy oraz nowa jakość w jej zarządzaniu. Dzięki integracji poszczególnych działów i automatyzacji wyeliminowaliśmy wiele błędów wynikających z obciążenia pracowników, zwiększyliśmy efektywność, wydajność i zyskowność naszego przedsiębiorstwa. W Navireo ERP sprawnie zarządzamy stanami magazynowym, rozliczamy produkcję i prowadzimy księgowość. System umożliwia nam zindywidualizowaną obsługę klientów oraz zaspakajanie ich potrzeb. Zautomatyzowaliśmy proces kontroli i tworzenia wzorów wydruków uwzględniających specyficzne parametry dedykowane poszczególnym klientom. System jest łatwy w obsłudze, sprawny, otwarty na modyfikacje wynikające z naszych potrzeb oraz współpracę z innymi systemami. Cenimy również sprawną obsługę techniczną.

Mateusz Majerczyk, kierownik zakładu ECOTAL

Organic Life

Organic Life

Organic Life S.A. zajmuje się sprzedażą wysokiej jakości naturalnych kosmetyków oraz suplementów diety. To polska firma, która specjalizuje się w tworzeniu produktów z najsilniejszych ziół leczniczych. W swoich preparatach wykorzystuje ponad 100 ziół i 30 olejów pochodzących ze wszystkich kontynentów. Tworzy produkty dla osób dbających o zdrowie, pragnących je odzyskać oraz spowolnić proces starzenia. Ponadto Organic Life w nowoczesny sposób realizuje tradycje zielarskie.

Przejdź do strony

Navireo ERP unowocześnił funkcjonowanie naszej firmy praktycznie we wszystkich obszarach. System zintegrował i usprawnił zarządzanie w działach sprzedaży, zamówień, zakupów, produkcji, gospodarki magazynowej oraz finansów i księgowości. Poprawił przepływ informacji i umożliwił elastyczne reagowanie na bieżące zmiany oraz potrzeby. Pomimo tego, że zarządza wszystkimi obszarami dedykowanymi ERP, pozostaje niezwykle przyjazny i konkurencyjny cenowo. System jest intuicyjny i łatwy w obsłudze, dostarcza wiele standardowych raportów i zestawień użytecznych w bieżącym funkcjonowaniu spółki, a także umożliwia tworzenie własnych analiz. Co dla nas jest szczególnie ważne, Navireo ERP wpiera również procesy produkcyjne. Dzięki jego otwartości na modyfikacje stworzyliśmy szereg rozwiązań realizujących nasze specyficzne potrzeby.

Robert Oślak, dyrektor finansowy w Organic Life

Bafpol

Bafpol

Bafpol zajmuje się hurtową sprzedażą pasmanterii i dodatków krawieckich. Działa na polskim rynku od ponad 30 lat. Od początku istnienia jego celem jest promowanie i upiększanie rękodzielnictwa w kraju. W 2013 roku firma rozszerzyła ofertę o dekoracje okienne i obecnie oferuje szeroki wybór tkanin firanowych oraz branżowych dodatków. Bafpol dostarcza również towary producentom mebli, toreb, a nawet wózków dziecięcych. Dysponuje magazynami o powierzchni 2,5 tys. m² i asortymentem obejmującym 13 tys. produktów. Sprzedaż opiera na sieci przedstawicieli, którzy docierają do każdego miejsca w kraju.

Przejdź do strony

Navireo ERP doskonale wpisuje się w nasze plany rozwojowe, wprowadzając nową jakość. Uporządkował pracę poszczególnych działów i zintegrował zarządzanie nimi w jednym miejscu. System umożliwił wiele opcji analizowania i kontrolowania zakupów oraz sprzedaży, a także usprawnił i przyspieszył codzienną pracę. Poprawił komunikację pomiędzy działem sprzedaży, magazynem i zaopatrzeniem. Pozwala na wielopoziomowe zarządzanie magazynem i dostawami, obsługę zamówień, realizację ich w magazynie, wystawianie dokumentów sprzedaży oraz kontrolę rachunków z kontrahentami. Elastycznie współpracuje z programami zewnętrznymi przez urządzenia dodatkowe, a także z synchronizatorami sklepów internetowych. Wspiera nas również w księgowości i współpracy z biurem rachunkowym. Navireo ERP jest programem intuicyjnym, przejrzystym i łatwym w obsłudze. Pracownicy mogą w pełni samodzielnie z niego korzystać już po krótkim szkoleniu. System oferuje nieograniczone możliwości konfiguracji oraz zindywidualizowane opcje dostępu – zarówno dla poszczególnych stanowisk, jak i każdego pracownika z osobna.

Mateusz Bartczak, dyrektor generalny Bafpol

SUPERBET

SUPERBET

SUPERBET jest producentem kostki brukowej, ogrodzeń betonowych, wyrobów drogowych wibroprasowanych, betonu towarowego oraz innych produktów betonowych. Firma działa na rynku od ponad 40 lat, wytwarzając wysokiej jakości wyroby betonowe przy wykorzystaniu nowoczesnych linii produkcyjnych. Produkty poddawane są szczegółowej kontroli w Laboratorium Zakładowym, co gwarantuje ich zgodność z obowiązującymi normami europejskimi. SUPERBET obrał kierunek rozwoju jako przedsiębiorstwo przyjazne środowisku i człowiekowi. Stawia na zrównoważony rozwój oraz bezpieczne warunki pracy. Dzięki wysokiej jakości wyrobów firma zdobyła zaufanie wielu przedsiębiorstw drogowych oraz odbiorców indywidualnych.

Przejdź do strony

Wdrażając Navireo ERP postawiliśmy na rozwój i zintegrowane zarządzanie naszą firmą. Dzięki elastyczności i otwartości system dostosował się nie tylko do naszych specyficznych potrzeb, ale także umożliwił stworzenie nowych rozwiązań. System Navireo ERP usprawnił organizację pracy, zwiększył wydajność oraz podniósł jakość świadczonych usług. Zyskaliśmy większą kontrolę nad poszczególnymi procesami i bieżący wgląd w ich przebieg, usprawniliśmy także realizację zamówień oraz komunikację pomiędzy działami. System zarządza m.in. zakupami, sprzedażą i gospodarką magazynową, wspiera również księgowość. Ułatwił także działania związane z relacjami z naszymi klientami oraz kontrahentami. Zakup systemu był trafioną inwestycją w przyszłość.

Łukasz Kempisty, współwłaściciel SUPERBET

Viki Family

Viki Family

Viki Family to producent opakowań tekturowych. Firmę założył w 1981 roku Przemysław Jastrzębski. Dzięki nowoczesnemu zarządzaniu oraz szczególnej dbałości o jakość obsługi klientów, przedsiębiorstwo stało się czołowym producentem opakowań tekturowych na rynku województwa mazowieckiego. Viki Family zatrudnia ponad 100 pracowników, miesięcznie przetwarza 2 500 000 m2 tektury, posiada zaawansowany technologicznie i zróżnicowany park maszynowy oraz dysponuje halami produkcyjno-magazynowymi o powierzchni 7 000 m2.

Przejdź do strony

Navireo ERP zdecydowanie zwiększył naszą wydajność. Dzięki niemu usprawniliśmy większość procesów w firmie. System wspiera nas w sprzedaży i obsłudze klienta, ofertowaniu, planowaniu i ewidencji produkcji. Pomaga zarządzać magazynem i transportem, rozliczać koszty, a także obsługiwać księgowość i kadry. Jego elastyczność i otwarta formuła umożliwiły wprowadzenie indywidualnych rozwiązań, w pełni dopasowanych do naszych specyficznych potrzeb. W Navireo ERP stworzyliśmy system szybkiej wyceny pudeł do ofertowania, uwzględniający parametry produkcyjne. Nowe rozwiązania w magazynie, oparte na kolektorach, zwiększyły naszą wydajność o 50%. Obecnie surowiec trafia do maszyny w ciągu paru minut od wysłania zapotrzebowania przez jej operatora. Równie sprawnie działa wydawanie gotowych produktów z magazynu. Przy planowaniu produkcji wykorzystujemy integrację z systemami dostawców surowców. Przy każdym stanowisku produkcyjnym jest komputer z panelem operatora maszyny. Rejestrujemy wszystkie zdarzenia w poszczególnych etapach, takie jak rozpoczęcia i zakończenia zleceń, przezbrojenia, przerwy pracownicze, przerwy awaryjne, przywołania surowców czy czas oczekiwania. Wiemy, który operator pracował i z którymi pomocnikami. Dzięki szczegółowej rejestracji produkcji stworzyliśmy precyzyjny system premiowy.

Romana Pechcin, dyrektor zarządzający w Viki Family

AMEX

AMEX

AMEX jest producentem wyrobów z tworzyw sztucznych wykorzystywanych w systemach zamocowań w branży budowlanej. Specjalizuje się w produkcji łączników do termoizolacji fasadowych i dachowych, które są przebadane i dopuszczone do stosowania na większości podłoży budowlanych. Celem firmy jest wdrażanie nowych rozwiązań w dziedzinie zamocowań, doskonalenie produkowanych wyrobów oraz podnoszenie jakości świadczonych usług. AMEX posiada szeroką ofertę mocowań, obejmującą pełną gamę produktów w rozmiarach o największym zakresie na rynku. Zapewnia stały i bezpośredni kontakt z klientami poprzez przedstawicieli, którzy świadczą wsparcie i pomoc techniczną. Szczególnie ważna dla spółki jest jakość, co potwierdzają aprobaty techniczne oraz zakładowa kontrola jakości certyfikowana przez Instytut Techniki Budowlanej. Firma dysponuje wykwalifikowaną i zgraną kadrą oraz odpowiednim zapleczem magazynowo-logistycznym. Asortyment AMEX obejmuje szeroką gamę mocowań do różnych zastosowań – od ogólnych, przez ramowe i przetykowe, aż po systemy do suchej zabudowy wnętrz i termoizolacji. Firma opracowała, wyprodukowała i wprowadziła na rynek szereg profesjonalnych mocowań, takich jak łączniki KXDN, KSMXN czy LX.

Przejdź do strony

Działamy w specjalistycznej branży, a dzięki Navireo ERP możemy z powodzeniem konkurować na rynku. Ten system to gwarancja precyzji, szybkości, elastyczności, wielofunkcyjności, sprawnej komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami oraz zintegrowanego zarządzania. Wspiera nas w wielu obszarach, takich jak sprzedaż (w tym POS i handel internetowy), zakupy, gospodarka magazynowa, księgowość, kadry i płace. Szczególnie cenimy skalowalność systemu oraz możliwość rozbudowy o dodatkowe funkcje, uszyte na miarę naszych potrzeb, m.in. dzięki Fabryce Obiektów. Warto podkreślić także obsługę techniczną na najwyższym poziomie. Dla Partnera Navireo, firmy aCenter, nie ma rzeczy niemożliwych. Dzięki Navireo zmniejszyliśmy nakłady pracy i zwiększyliśmy efektywność. Usprawniliśmy planowanie, w tym produkcję, wykorzystując m.in. precyzyjne informacje dostarczane na bieżąco przez system. Rozbudowane opcje raportowania i pozyskiwania informacji pozwoliły nam zwiększyć możliwości sprzedażowe bez konieczności dodatkowych zatrudnień. Navireo, wraz z jego rozbudową, będzie filarem dalszego rozwoju naszej firmy.

Dawid Kochanowski, dyrektor ds. zakupów i importu w AMEX

Szumisie

Szumisie

Szumisie sp. z o.o. to polski producent szumiących misiów Szumisiów, które usypiają już ponad milion dzieci na całym świecie. Firma działa na rynku zabawek w Polsce, Niemczech, Francji, UK, Czechach i Słowacji. Oryginalne produkty zdobyły wiele branżowych nagród, a firma została m.in. laureatem prestiżowego konkursu EY Przedsiębiorca Roku w kategorii Nowy Biznes. Szumisie powstały, aby zapewnić spokojny sen noworodkom i niemowlętom. Maluchy lubią zasypiać przy szumie, który przypomina im dźwięki, które słyszały w brzuchu mamy. Przyjemne dźwięki zamknięte w misiu wyciszają, budują poczucie bezpieczeństwa i pomagają dziecku spokojnie zasnąć. Cała kolekcja stworzona jest z certyfikowanych materiałów, bezpiecznych dla dzieci od pierwszego dnia życia.

Przejdź do strony

Navireo ERP usprawnia działanie naszej firmy i, podobnie jak Szumisie dzieciom, zapewnia nam spokojniejszy sen . System jest dostosowany do naszych specyficznych potrzeb i wspiera nas na wielu płaszczyznach. Integruje aktywności biznesowe oraz zmieniające się dane w jednym miejscu. Navireo ERP wspiera sprzedaż e-commerce zarówno w naszych sklepach w Polsce i za granicą, jak i na platformach sprzedażowych Amazon, Cdiscount, Emag czy Allegro. Dzięki systemowi zwiększyliśmy wydajność i obniżyliśmy koszty. Precyzyjnie zarządzamy produkcją i magazynem, a także uzyskaliśmy optymalną kompletację produktów. Z Navireo ERP lepiej planujemy zamówienia, skutecznie kontrolujemy zmagazynowane komponenty i zarządzamy zapasami. Zdecydowanie zredukowaliśmy ilość zapasów i wyeliminowaliśmy potrzebę utrzymywania gotowych produktów. System zapewnia nam również kompleksową obsługę finansowo-księgową oraz kadrowo-płacową, a także wspiera działania w relacjach z naszymi klientami i dostawcami. Szczególnie cenimy jego otwartość i wyjątkową elastyczność, umożliwiającą wprowadzanie nowych rozwiązań do naszych indywidualnych potrzeb.

Kamila Witkowska-Gawrońska, współwłaścicielka Szumisiów

TLC ŁOŻYSKA

TLC ŁOŻYSKA

TLC ŁOŻYSKA to czołowy dostawca najwyższej jakości rozwiązań dla przemysłu. Działa od 1999 roku, zapewniając kompleksową obsługę. Specjalnością firmy jest technika przeniesienia mocy. Przykładowo, gdy maszyna klienta ulega awarii lub gdy realizuje on nowy projekt i nie wie, jakie łożyska, pasy czy uszczelnienia sprawdzą się najlepiej, wówczas wykwalifikowani pracownicy firmy służą fachowym doradztwem i wsparciem. TLC ŁOŻYSKA posiada autoryzację wiodących producentów techniki przeniesienia napędu, takich jak Schaeffler (marki INA oraz FAG), NTN, Gates, Renold, Freudenberg Sealing Technologies, Permaglide, AMES Selfoil, HENKEL, Weicon, Donghua. Centrala znajduje się w Warszawie, a firma posiada 10 oddziałów: w Gdańsku, Kielcach, Olsztynie, Poznaniu, Rzeszowie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Wrocławie i Zgorzelcu. TLC dysponuje pełnym asortymentem łożysk tocznych, ślizgowych, techniki liniowej, pasów napędowych i transportowych, łańcuchów, uszczelnień, smarów oraz chemii technicznej. Oferuje również urządzenia serwisowe, diagnostyczne oraz profesjonalne doradztwo techniczne.

Przejdź do strony

Navireo ERP odgrywa ważną rolę w naszej firmie. Integruje zarządzanie, a jego zastosowanie jest wieloelementowe. Jest nieoceniony w obsłudze procesów sprzedażowych, wspierając przygotowanie ofert, wystawianie dokumentów handlowych oraz analizę danych sprzedażowych. Wspomaga także obsługę magazynów, w tym przyjęcia, wydania i logistykę magazynową. Dodatkowo, stworzony zewnętrznie na nasze potrzeby WMS bazuje na Navireo. System wspiera również księgowość i finanse, w tym rozliczenia kont oraz płatności. Wdrożenie nowego ERP umożliwiło nam dalszy rozwój. Szczególnie cenimy jego otwartość i szerokie możliwości integracji z systemami zewnętrznymi. Dzięki wyjątkowej elastyczności Navireo oraz współpracy z serwisem technicznym producenta systemu, jesteśmy w stanie przygotować wiele funkcjonalności, które automatyzują procesy i ułatwiają zarządzanie w naszej firmie.

Jakub Komoda, dyrektor handlowy w TLC ŁOŻYSKA

Cukiernia – Piekarnia Wenta

Cukiernia – Piekarnia Wenta

Cukiernia – Piekarnia Wenta to wyjątkowe wyroby piekarnicze i cukiernicze, tworzone wg tradycyjnych receptur z najwyższej jakości składników. To firma pokoleniowa, która ceni wartości rodzinne, rzemiosło i innowacyjność. Posiada 16 firmowych sklepów, m.in. w Lęborku, Słupsku, Ustce i w Sierakowicach, a w sezonie letnim także w Rowach, Wicie, Dębkach, Białogórze i w Łebie i cały czas tworzy nowe. Swoje wyroby dostarcza również klientom na terenie Trójmiasta. Współpracuje m.in. z delikatesami NOVA, Intermarche i Lis Przetwórstwo Mięsne. Posiada sklep internetowy www.wentadowozi.pl. Zatrudnia około 70 pracowników.
Historia piekarstwa w rodzinie Wentów sięga lat 20-tych ubiegłego stulecia. Tradycję zainicjował dziadek i pradziadek od strony matki obecnych właścicieli – Bruno Stanke, który po nauce zawodu piekarza i kilkuletniej pracy w piekarni August Fraaß wydzierżawił lokal i otworzył w 1935 roku własną piekarnię. Firmę Wenta założył w 1945 roku Franciszek Wenta.
Do kontynuacji tradycji rodzinnej dołączyło już czwarte pokolenie. W 2021 roku firma zmieniła nazwę na Cukiernia-Piekarnia Wenta sp. j. W trosce o zadowolenie klientów i dobre imię firmy, Brunon i Kornelia Wenta wciąż ulepszają jakość produktów, dbają o komfort pracy, a także estetyczny wystrój sklepów z charakterystycznymi, firmowymi elementami.

Przejdź do strony

Navireo ERP jest bardzo efektywnym wsparciem w najnowszym rozdziale rozwoju naszej rodzinnej firmy. To narzędzie uszyte na miarę, szczególnie dla piekarniczo-cukierniczej działalności. System zintegrował zarządzanie i podniósł naszą efektywność. Dzięki podstawowym i specyficznym, zintegrowanym w jednym miejscu funkcjonalnościom, oszczędzamy czas i zmniejszyliśmy nakłady pracy. Z Navireo usprawniliśmy bieżące fakturowanie, logistykę, planowanie produkcji czy zarządzanie zwrotami. Mamy stały dostęp online do wielu informacji z jednoczesnym zarządzaniem uprawnieniami dostępu. Podnosimy efektywność sprzedaży. Mamy możliwość prowadzenia odrębnej polityki cenowej w poszczególnych punktach, z uwzględnieniem aktualnej lokalnej specyfiki. System można rozbudowywać i wprowadzać indywidualne rozwiązania. Navireo ERP to system z perspektywą rozwoju.

Kornelia Wenta, współwłaścicielka Cukierni – Piekarni Wenta

GIORRE

GIORRE

Silvexcraft, właściciel marki GIORRE oraz 925CRAFT, to producent biżuterii i srebrnych oraz złotych półfabrykatów do biżuterii. Od 1992 roku firma z sukcesem działa na rynku jubilerskim zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Zaopatruje duże i mniejsze marki oraz sklepy jubilerskie w akcesoria do biżuterii. W gronie odbiorców znajdują się również osoby rozpoczynające swoją przygodę z jubilerstwem. Firma wspiera twórców biżuterii handmade, pomaga im rozwinąć skrzydła, umożliwiając  zakupy detaliczne w atrakcyjnych cenach. Nazwa własnej marki biżuterii GIORRE wywodzi się od płaskowyżu na słonecznej Sardynii. To tam, na początku XX wieku, osiedlił się pradziadek obecnych właścicieli firmy. Swoją miłość do Włoch, tamtejszej kultury, sztuki oraz zamiłowanie do piękna przekazał kolejnym pokoleniom. To właśnie włoskie korzenie sprawiły, że GIORRE stało się synonimem jakości, elegancji, designu i nowatorskich wzorów. Tworząc nowe kolekcje, firma nieustannie inspiruje się doświadczeniami włoskich projektantów, dostarczając klientom małe dzieła sztuki.

Przejdź do strony

Produkcja najwyższej jakości biżuterii i komponentów jubilerskich wymaga nieograniczonej fantazji, dużego doświadczenia, specjalistycznej wiedzy oraz nowoczesnego zaplecza produkcyjnego, a także niezawodnych narzędzi do zarządzania, takich jak Navireo ERP. System ten wspiera nas w strategicznych obszarach, zarządzając gospodarką magazynową i finansami oraz wspierając procesy produkcyjne, w tym ich planowanie. Dostarcza wielopoziomowe analizy danych i raporty, a także umożliwia tworzenie nowych odpowiadających na bieżące potrzeby. Wyróżniającą cechą systemu jest jego otwartość i elastyczność – dostosowuje się do naszych potrzeb i umożliwia tworzenie dedykowanych aplikacji. Łatwo integruje się również z innymi aplikacjami. Można powiedzieć, że Navireo ERP to dla nas system szyty na miarę.

Marcin Sitarz, dyrektor generalny ds. sprzedaży w Silvexcraft

Music Express

Music Express

Music Express to największy internetowy sklep muzyczny. Firma zajmuje się doradztwem zakupowym, a także sprzedażą profesjonalnego nagłośnienia estradowego i oświetlenia scenicznego. Współpracuje z zespołami muzycznymi, firmami eventowymi, klubami tanecznymi, dyskotekami, pubami, ośrodkami kultury oraz odbiorcami indywidualnymi. Szeroka oferta obejmuje m.in. kolumny głośnikowe, odsłuchy podłogowe, subwoofery, miksery audio, sprzęt DJ-ski i studyjny, wzmacniacze, mikrofony, słuchawki, oświetlenie sceniczne, głowice ruchome, efekty świetlne LED, torby i walizki na sprzęt, wytwornice dymu i baniek, a także instrumenty muzyczne. W showroomie Music Express można obejrzeć najnowsze oświetlenie sceniczne, porównać ze sobą ruchome głowice, PAR-y, listwy LED do dekoracji światłem, posłuchać, jak brzmi ulubione nagłośnienie estradowe, kolumny przenośne, systemy słupowe, subwoofery, wypróbować sprzęt audio, miksery, klawiatury sterujące MIDI, konsolety DJ, efekty, a nawet zaśpiewać do mikrofonu, co pozwala na idealne dobranie sprzętu do potrzeb klienta. Music Express jest dystrybutorem większości znanych marek i ciągle poszerza swoje portfolio.

Przejdź do strony

Z Navireo ERP nasz Music Express wjechał na tory dużych prędkości. System zintegrował poszczególne obszary naszego biznesu, unowocześnił firmę i umożliwił jej dynamiczny rozwój oraz dał nam stabilność i pewność w działaniu. Dzięki automatyzacji i integracji wyraźnie zwiększyliśmy wydajność pracy, uzyskaliśmy przejrzystość procesów i pełną kontrolę nad wszystkimi działami firmy, w tym działem handlowym, wysyłek, księgowym, magazynowym, serwisowym i zamówień. System jest zawsze na bieżąco z wszelkimi wymogami formalno-prawnymi, co wyeliminowało konieczność śledzenia przepisów i dostosowywania oprogramowania. Pracowaliśmy wcześniej na programach InsERT i mieliśmy o nich dobrą opinię. Inwestycja w Navireo ERP tylko potwierdziła nasze dotychczasowe przekonanie.

Kamila Jędrzejczyk, współwłaścicielka Music Express

Wimest

Wimest

Założona w 1991 roku w Przasnyszu przez Wojciecha Szewczaka i Michała Tarczyńskiego firma Wimest jest krajowym liderem wśród producentów zbiorników hydroforowych oraz ważnym producentem urządzeń wodociągowych. Flagowe produkty przedsiębiorstwa to zbiorniki hydroforowe ocynkowane o pojemności od 100 do 2000 litrów oraz zbiorniki przeponowe od 24 do 500 litrów, produkowane z wykorzystaniem najnowszych technologii oraz materiałów wymaganej jakości. Ich stosowanie gwarantuje długotrwałą, bezpieczną i bezawaryjną pracę, a także zapewnia zgodność z wymogami Unii Europejskiej. Profesjonalnie przygotowany dział produkcyjny oraz bogate zaplecze techniczne umożliwiają konstruowanie i produkcję niestandardowych zbiorników ciśnieniowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb odbiorców, a także oferują bardzo szeroki asortyment zestawów wodociągowych w różnych konfiguracjach. Produkowane i unowocześniane od początku istnienia firmy samozasysające pompy typu SK cieszą się dużym zainteresowaniem ze względu na długi i niezawodny okres eksploatacji. Wimest jest również bezpośrednim dystrybutorem pomp głębinowych, hydroforowych i zatapialnych, wyłączników ciśnieniowych oraz worków gumowych do zbiorników przeponowych. Firma produkuje także podgrzewacze pojemnościowe wody oraz naczynia wzbiorcze do układów otwartych centralnego ogrzewania. Produkty firmy dostępne są w ponad 60 hurtowniach i 400 punktach detalicznych na terenie całego kraju.

Przejdź do strony

Inwestycja w Navireo ERP zwraca nam się z nawiązką w codziennej działalności. System organizuje zarządzanie naszym przedsiębiorstwem produkcyjnym, integrując na wielu poziomach procesy sprzedaży i księgowości, które wspiera kompleksowo. Sprzedaż, zamówienia, zakupy, księgi handlowe, rozrachunki, kasa i bank, deklaracje i sprawozdania, e-kontrole podatkowe, środki trwałe – wszystko to mamy w jednym systemie. Oszczędzamy cenny czas, zmniejszyliśmy nakłady pracy, usprawniliśmy zarządzanie kadrami i płacami. Zyskaliśmy optymalne planowanie, kontrolę bieżących i zakończonych działań oraz procesów, a także usprawniliśmy zarządzanie magazynem. Cenimy intuicyjność obsługi systemu, jego otwartość na indywidualne, dopasowane do naszej działalności rozwiązania oraz sprawne wsparcie techniczne.

Magdalena Tarczyńska, wspólnik w spółce Wimest

Chronologis

Chronologis

Chronologis z siedzibą w Warszawie zajmuje się logistyką, magazynowaniem oraz e-commerce, dbając przede wszystkim o rozwój przedsięwzięć swoich partnerów. Oferta firmy obejmuje rozładunek i załadunek, przyjęcie i składowanie, raportowanie stanów magazynowych, paletyzowanie towaru i przeładunek, konfekcjonowanie i kompletację, obsługę zwrotów i weryfikację dalszej użyteczności, obsługę sklepów internetowych w branży e-commerce oraz kontrolę jakości. Ponadto, w obszarze e-commerce, Chronologis realizuje dostawy i zwroty, magazynuje, raportuje oraz obsługuje wysyłkę do klienta przy użyciu wielu kanałów. Dodatkowo firma zajmuje się co-packingiem, przepakowywaniem i etykietowaniem. Siedziba w samym centrum komunikacyjnym Polski gwarantuje krótki czas dostaw, a nastawienie na długoterminową współpracę zapewnia najwyższą jakość usług i bezpieczeństwo. Towar jest zawsze doskonale zabezpieczony fizycznie i odpowiednio ubezpieczony materialnie.

Przejdź do strony

Wdrożenie Navireo ERP to wysoko rentowna inwestycja. System integruje zarządzanie naszym przedsiębiorstwem, wprowadził na wyższy poziom wiele aspektów naszej działalności, zwiększył wydajność pracy oraz podniósł poziom obsługi klienta. Zyskaliśmy większą kontrolę nad procesami, przyspieszyliśmy je i zautomatyzowaliśmy, szczególnie te związane z realizacją zleceń B2B i B2C. Bardzo cenna jest dla nas otwartość systemu oraz możliwość integracji z innymi programami, łatwe i rozbudowane generowanie raportów, z tworzeniem własnych, a także pozyskiwanie, czasami nieoczywistych, danych. Praca z Navireo ERP jest intuicyjna a system transparentny. Szczególnie mocno wspiera nas w zarządzaniu stanami i ruchami magazynowymi, analityce biznesowej, dokumentacji sprzedaży oraz fakturowaniu.

Janusz Wójcikowski, prezes zarządu Chronologis

Fenetra

Fenetra

Fenetra działa na rynku stolarki okiennej. Spółka powstała w 2004 roku i od tego czasu nieustannie inwestuje oraz poszerza swoją działalność. Do najważniejszych inwestycji należy uruchomienie produkcji wyrobów ślusarki aluminiowej oraz dwóch innowacyjnych linii produkcyjnych okien PCW. Dzięki wysokiej jakości produktów, stale poszerzającej się ofercie oraz doskonałej obsłudze, a także doświadczeniu i kwalifikacjom pracowników, firma osiągnęła wysoką pozycję wśród konkurencji i zyskała renomę u klientów. Fenetra posiada sieć sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym, a także bardzo silną pozycję na rynku lokalnym. Oferuje także produkcję spersonalizowaną na specjalne zamówienia klientów, gwarancję montażu produkowanych wyrobów w dowolnym miejscu, krótkie terminy realizacji zamówień oraz stabilność cen. Współpracuje z renomowanymi producentami, takimi jak VEKA, Aluprof, Procural, Winkhaus, Press Glass oraz Saint-Gobain Polska. Elastycznie reaguje na zmiany na rynku i szybko wprowadza nowe rozwiązania technologiczne. Posiada własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a lokalizacja firmy zapewnia szerokie możliwości logistyczne.

Przejdź do strony

Navireo ERP to nasz filar. System od samego początku wspiera naszą działalność i integruje zarządzanie. Co najważniejsze, kreuje naszą ekspansję i stale dostosowuje się do potrzeb rozwijającego się przedsiębiorstwa. Jest nieoceniony i niezastąpiony w księgowości oraz kadrach. Poza dużą bazą własnych, umożliwia tworzenie nowych, indywidualnych raportów np. dotyczących magazynów czy sprzedaży. Integruje i umożliwia wielowymiarową współpracę różnych obszarów naszej działalności, w tym księgowości, kadr, gospodarki magazynowej i środków trwałych. Ułatwia m.in. szybkie księgowanie przychodów i kosztów oraz przeprowadzanie analiz na kilku płaszczyznach. Jest przejrzysty i intuicyjny w obsłudze. Umożliwia błyskawiczne reakcje online na zmieniające się warunki biznesowe i nowe zdarzenia w firmie, oszczędza czas, nie wymaga długich szkoleń pracowników. Wraz z nowymi wyzwaniami, dynamicznymi zmianami na rynku oraz ciągłymi modyfikacjami prawa podatkowego planujemy z Navireo ERP wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, dalsze udoskonalanie gospodarki magazynowej, rozliczanie produkcji oraz raportów z analizą rozrachunków.

Bartłomiej Kosior, główny księgowy w spółce Fenetra

Kopos Elektro PL

Kopos Elektro PL

Kopos Elektro PL jest polskim przedstawicielstwem czeskiego producenta materiałów elektroinstalacyjnych Kopos Kolin, który ma w Czechach długą tradycję. Posiada szereg certyfikatów świadczących o jakości produkcji oferowanych przez niego wyrobów (m.in. certyfikat zgodny z normą ISO 9001 – system kierowania jakością, ISO 14001 – środowisko naturalne, ISO 50001 oraz świadectwo „Bezpieczne przedsiębiorstwo”). Dzięki wysokiej jakości produktom i ich konkurencyjności wrocławski KOPOS sukcesywnie umacnia się na polskim rynku. Jego oferta obejmuje m.in. puszki, listwy, kanały, rury i akcesoria elektroinstalacyjne, korytka i pomosty kablowe, korytka druciane, materiały mocujące oraz systemy odporne na działanie pożaru.

Przejdź do strony

Wdrażając Navireo ERP usprawniliśmy i zintegrowaliśmy zarządzanie, a oprócz tego zyskaliśmy większą oraz przejrzystą kontrolę nad procesami w firmie. Jesteśmy na bieżąco z przepisami i trendami, co pozwala nam precyzyjnie planować przyszłość oraz dalej się rozwijać. Navireo umożliwia ponadto elektroniczną wymianę danych, dzięki niemu ciągle rozwijamy i rozszerzamy EDI. Otwarty i elastyczny program współpracuje z innymi systemami, także zdalnie. Obsługuje koszyk płatności, emailer i elektroniczny obieg dokumentów. Pracując na modułach towarów oraz klientów system daje nam rozszerzone możliwości własnych notatek i opisów w trakcie trwania procesów sprzedaży, od oferty aż po dostawę. Navireo ERP to stabilność działania, większa funkcjonalność i możliwości rozbudowy oraz integracji z innymi programami.

Piotr Mazurek, prezes zarządu Kopos Elektro PL

CT Gałązka

CT Gałązka

CT Gałązka to autoryzowany dystrybutor narzędzi i elektronarzędzi, który wspiera fachowców już od 1991 roku. Oferuje szeroki asortyment produktów, wspomagających codzienną pracę zarówno ekspertów, jak i majsterkowiczów z całej Polski, dzięki czemu każdy montaż, budowa, remont lub prace wokół domu są realizowane sprawnie, szybko i za pomocą wysokiej jakości sprzętu. Firma jest autoryzowanym dystrybutorem czołowych marek, takich jak Stihl, Beta oraz Milwaukee. Centrum Techniczne Gałązka to niezawodne doradztwo w doborze produktów, szeroka oferta odpowiadająca na kompleksowe potrzeby, profesjonalne usługi dodatkowe oraz wysoka jakość w atrakcyjnej cenie.

Przejdź do strony

Zastosowanie Navireo ERP pozwoliło nam zintegrować i usprawnić działania w różnych obszarach firmy, w tym poprawić zarządzanie sprzedażą w oddziałach. Dzięki systemowi możemy efektywniej projektować i realizować strategie handlowe oraz kształtować politykę cenową we wszystkich kanałach, czyli sprzedaży stacjonarnej, marketplace oraz własnym sklepie internetowym. Usprawniliśmy raportowanie sprzedaży, zarządzanie stanami magazynowymi i zaopatrzeniem. System obsługuje również księgowość i kadry. Najbardziej cenimy możliwości integracyjne Navireo ERP. Otwarta i elastyczna formuła umożliwia współpracę z innymi programami i aplikacjami, a także tworzenie nowych, skrojonych na nasze potrzeby funkcjonalności. Ogromną zaletą systemu jest możliwość personalizacji poszczególnych modułów w zależności od wymaganych uprawnień dla użytkowników.

Paweł Gałązka, współwłaściciel CT Gałązka

Qulineo

Qulineo

Qulineo to renomowany dostawca produktów spożywczych dla sektora HoReCa. Specjalizuje się w dostarczaniu produktów najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania najbardziej wymagających restauracji, hoteli i kawiarni. Szeroka oferta obejmuje produkty nabiałowe, sypkie, oleje, oliwy, wody, napoje oraz asortyment mrożony. Zespół Qulineo zaangażowany jest w stały rozwój i doskonalenie jakości obsługi, wspierając klientów na każdym etapie współpracy. Elastyczne podejście i zrozumienie potrzeb rynku pozwala szybko reagować na zmieniające się trendy i preferencje konsumentów. Z największą starannością dba o realizację każdej dostawy, rozumiejąc wagę niezawodności, szczególnie w tak dynamicznym sektorze, jakim jest gastronomia. Z myślą o potrzebach klientów stworzono nowoczesną platformę B2B, która ułatwia realizację zamówień online w dowolnym czasie.

Przejdź do strony

Od momentu wdrożenia Navireo ERP w Qulineo zauważyliśmy znaczną poprawę w wielu kluczowych obszarach działalności. Jego wprowadzenie to krok, który wzmocnił naszą firmę. System przyczynił się do zwiększenia naszej efektywności i konkurencyjności. Możemy go stale zmieniać pod nasze potrzeby.  Każdy pracownik ma oddzielną kompozycję modułów, co znacznie usprawnia i ułatwia pracę. Dzięki dużym możliwościom rozbudowy, system poprawia wydajność i umożliwia lepsze wykorzystanie dostępnych zasobów, co powoduje wzrost naszej efektywności operacyjnej. Dzięki Navireo ERP zwiększyliśmy obroty przy niewielkim wzroście zatrudnienia oraz obniżyliśmy nakłady pracy. Zyskaliśmy kontrolę procesów na różnych poziomach. Jestem przekonany, że te zmiany przyczynią się do dalszego rozwoju i umacniania naszej pozycji na rynku.

Robert Wojniak, dyrektor operacyjny w Qulineo

Perfect Meat

Perfect Meat

Firma Perfect Meat działa od 2021 roku i szybkim krokiem weszła na polski, a także zagraniczny rynek. Przedsiębiorstwo zajmuje się rozbiorem oraz sprzedażą mięsa drobiowego, wieprzowego, kaczego oraz wołowego. W ofercie znajduje się również cielęcina, gęsina, królik oraz wędliny. Zakład w Chrzanowie składa się z rozbudowanej części magazynowej oraz obiektu, w którym odbywa się rozbiór surowca.

Przejdź do strony

Navireo ERP to nasze centrum dowodzenia. W jednym systemie obsługujemy wszystkie procesy biznesowe zachodzące w firmie i jej otoczeniu. Jest rozbudowany funkcjonalnie, przejrzysty, intuicyjny w obsłudze, a co najważniejsze – otwarty i elastyczny. Bardzo łatwo adaptuje się do specyficznych potrzeb naszego przedsiębiorstwa z branży mięsnej, umożliwiając tworzenie dodatkowych specjalistycznych opcji. Navireo ERP wykorzystujemy w obszarze handlowym. Obsługujemy zamówienia od klientów i do dostawców, zarządzamy promocjami oraz indywidualnymi cennikami. Wspiera nas w prowadzeniu magazynu, w tym przyjęciami i wydaniami towarów i rozbiorów. Zaangażowany w finanse, pomaga w rozliczeniach czy kompensatach, jest zintegrowany z bankowością online oraz obsługuje księgowość.

Wojciech Szkarłat, prezes zarządu Perfect Meat

POL-SZKŁO

POL-SZKŁO

Od 1997 roku POL-SZKŁO dostarcza klientom piękne, niepowtarzalne szkło użytkowe i ozdobne z polskich hut, takich jak Krosno, Edwanex, Jasło, a także wyjątkową porcelanę wszystkich krajowych fabryk, czyli Lubiany, Polskich Fabryk Porcelany, Karoliny, Bogucic. Od 2011 roku prowadzi sprzedaż internetową. Oferta firmy obejmuje również wyposażenie kuchenne znanych marek, w tym sztućce, noże w blokach, garnki, patelnie. Miłośnicy nietuzinkowych ozdób znajdą tu porcelanowe figurki AS Ćmielów czy kryształową galanterię, a także ceramikę z Bolesławca. POL-SZKŁO obsługuje rynek HoReCa. Odpowiada za zaopatrzenie restauracji, firm cateringowych, sal bankietowych i punktów gastronomicznych w zastawy porcelanowe, szkło oraz sztućce. Posiadane zaplecze umożliwia świadczenie usług zarówno klientom indywidualnym, jak i sklepom, hurtowniom i lokalom gastronomicznym.

Przejdź do strony

Navireo ERP wspiera naszą firmę na wielu biznesowych frontach. Ten zaawansowany, a jednocześnie przejrzysty i intuicyjny system wprowadził naszą firmę w świat zintegrowanego i nowoczesnego zarządzania. Zoptymalizował nakłady pracy i skrócił czas wykonywania wielu czynności. Wspiera procesy sprzedaży, w tym sprzedaż internetową. Zarządza magazynem i stanami magazynowymi. W czasie rzeczywistym dostarcza nam wielu ważnych informacji z różnych obszarów. Udostępnia szeroką gamę raportów, a także umożliwia tworzenie indywidualnych zestawień. Dzięki Navireo ERP analizujemy, korygujemy, prognozujemy i planujemy. System organizuje zakupy, nadzoruje zamówienia klientów, zarządza finansami.

Wioletta Potentas, kierownik ds. handlowych w spółce POL-SZKŁO

KARTON-PACK

KARTON-PACK

Działający od 1997 roku KARTON-PACK jest producentem opakowań kartonowych. Podstawą działalności spółki jest produkcja opakowań z tektury falistej i litej, w tym kartonów klapowych zbiorczych, fasonowych z wykrojnika, pudeł kaszerowanych oraz wyposażenia, takiego jak kratownice, obwoluty czy przekładki. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na ekologiczne opakowania firma stale inwestuje w rozwój i unowocześnia park maszynowy. Umożliwia on m.in. wykonywanie nadruków metodą fleksograficzną, natomiast nadruki offsetowe realizowane są we współpracy z podwykonawcami. Opakowania wykonywane są według katalogu FEFCO oraz projektów indywidualnych. Gotowe produkty dostarczane są transportem własnym.

Przejdź do strony

Dzięki wdrożeniu Navireo ERP zautomatyzowaliśmy i połączyliśmy w jeden spójny system większość procesów w naszej firmie. Korzyści jest wiele, a nasze działania opierają się na zintegrowanych danych z różnych działów, do których mamy dostęp w czasie rzeczywistym. Wykorzystujemy kompleksowe raporty oraz tworzymy własne. Navireo ERP wpłynął bezpośrednio na poprawę wydajności produkcji, planowania, logistyki, sprzedaży, księgowości, jak również zarządzania relacjami z klientami. Poza bogatą funkcjonalnością i możliwością dostosowywania do indywidualnych potrzeb system jest przejrzysty, logiczny i intuicyjny w obsłudze.

Janusz Kudełka, kierownik operacyjny w KARTON-PACK SP.J.

Zieliński Pasze & Agro

Zieliński Pasze & Agro

Wieloletnie doświadczenie i innowacyjne rozwiązania to kluczowe elementy wyróżniające Zieliński Pasze & Agro. Firma od 30 lat wspiera swoich klientów w produkcji rolnej, pomagając osiągnąć najwyższy poziom nowoczesnych gospodarstw. Jako pierwsza w Polsce północno-wschodniej udostępniła mobilną mieszalnię pasz. Rozwiązanie to oszczędza czas pracy i przynosi korzyści finansowe, a w połączeniu z wysoką jakością stosowanych mieszanek, cieszy się dużą popularnością na rynku, także zachodnim. Od 2017 roku jest jedną z nielicznych firm w Polsce, która oferuje kompleksowe usługi – od doradztwa żywieniowego, poprzez dostawę składników, do produkcji mieszanek paszowych o niepowtarzalnym składzie. W 2018 roku Zieliński Pasze & Agro dołączyła do grona przedsiębiorstw pod marką „Firma rodzinna” oznaczanej za pomocą symbolu drzewka, która budzi pozytywne skojarzenia u szerokiego grona konsumentów. Produkty i usługi z tym oznaczeniem są godne zaufania, gwarantują uczciwość i dbałości o każdy element. W 2024 roku firma uruchomiła własną wytwórnię i rozpoczęła produkcję pasz i premiksów pod nazwą Prozi.

Przejdź do strony

Navireo ERP przede wszystkim unowocześnił nasze przedsiębiorstwo i zwiększył jego wydajność. System zarówno przejął funkcjonalne zarządzanie poszczególnymi obszarami naszej działalności, w tym prowadzenie kadr czy księgowość, a także zintegrował różne systemy i procesy. Ułatwił i zautomatyzował pracę, wyeliminował monotonne czynności, ułatwił bieżącą weryfikację wielopoziomowych danych. Szczególnie cenimy elastyczność Navireo ERP i jego otwartość na modyfikacje dopasowane do naszych potrzeb i specyficznej działalności, co umożliwiło stworzenie nowych funkcjonalnych modułów. W łatwy sposób system zintegrował się także z innymi programami, jak automatyka produkcji, Best Mix, MapGo. Niebagatelny wpływ na nasz wybór Navireo ERP miał też profesjonalizm firmy wdrożeniowej Nemosoft, opieka posprzedażowa, wszechstronność i elastyczność systemu.

Wojciech Prażmo, lider działu administracyjno-księgowego w Zieliński Pasze & Agro

Promis Wood

Promis Wood

Promis Wood jest cenionym polskim producentem podłóg drewnianych klasy premium i ekstra premium. Od początku działalności stawia na jakość i innowacyjność, w tym na nowoczesne i przyjazne technologie. Produkuje najwyższej jakości parkiety, dba o naturalne środowisko oraz zapewnia maksymalne bezpieczeństwo swoim pracownikom. Projektując własne kolekcje, stara się przekazywać emocje. Wierzy, że każda przestrzeń niesie jakąś historię, a tworzone deski stają się nieodzowną częścią codziennego życia użytkowników. W trosce o naturalne środowisko wprowadzono najwyższe standardy wyrobu, minimalizację poboru energii i elementy produkcji bezodpadowej, zgodne z europejskimi normami. Wynikiem tych działań jest m.in. zagospodarowanie odpadów drzewnych w formie produkcji pelletu – uniwersalnego w zastosowaniu biopaliwa o wysokiej wydajności energetycznej – oraz brykietu.

Przejdź do strony

Navireo ERP wspomaga nas w kilku strategicznych obszarach, jednocześnie integrując je w jednym spójnym i efektywnym systemie zarządzania firmą. Jest intuicyjny i łatwy w obsłudze, do tego otwarty na modyfikacje uwzględniające nasze specyficzne potrzeby. Wspiera nas w księgowości, dostarcza bieżących informacji o transakcjach i zamówieniach, ułatwia prognozowanie i planowanie. Dzięki Navireo ERP zwiększyliśmy kontrolę nad gospodarką magazynową, w tym nad stanami magazynowymi, a także uporządkowaliśmy i rozbudowaliśmy działania w relacjach z klientami.

Anna Głaczyńska, kierownik działu finansowo-księgowego, Promis Wood

McAlpine Polska

McAlpine Polska

McAlpine Polska z siedzibą w Karpinie jest oficjalnym krajowym importerem i dystrybutorem produktów marki McAlpine. To lider sprzedaży, który gwarantuje fachowe doradztwo i wsparcie na każdym etapie realizacji zamówienia oraz zapewnia komfort instalatorom i użytkownikom.
McAlpine to znany na całym świecie producent artykułów sanitarnych z ponad 100-letnią tradycją. Oferuje towary w pełnej gamie modeli, przeznaczone do montażu w kuchni, łazience czy toalecie. Asortyment obejmuje także pomocnicze akcesoria hydrauliczne, takie jak odpływy do pralki, przyłącza montażowe i kanalizacyjne sztywne oraz elastyczne. Każdy produkt jest zaprojektowany i wykonany z najwyższą starannością, a jakość zastosowanych materiałów umożliwia wieloletnie, bezawaryjne użytkowanie.

Przejdź do strony

Zakupy, zarządzanie sprzedażą i magazynem, księgowość, finanse, kadry i płace, ewidencje, deklaracje, e-kontrole, raporty czy sprawozdania – wszystkie te nasze aktywności biznesowe w jednym zintegrowanym systemie – tym właśnie jest Navireo ERP. System scala i usprawnia zarządzanie naszą firmą. Jest łatwy w obsłudze i wyjątkowo elastyczny, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy go do naszych specyficznych potrzeb. Daje nam możliwość pełnego nadzoru nad prawidłowością wystawianych dokumentów, ich obiegiem i rozliczaniem.

Marek Siembor, współwłaściciel McAlpine Polska

RENOVA

RENOVA

RENOVA działa w branży instalacyjno-grzewczej od 2005 roku. Istotą jej działalności jest wprowadzanie nowoczesnych i ekologicznych rozwiązań. Zajmuje się sprzedażą materiałów instalacyjnych oraz montażem instalacji sanitarnych, CO oraz fotowoltaiki. Obecnie również mocno stawia na pompy ciepła i inne rozwiązania, które sprawiają, że życie staje się łatwiejsze. Aby sprostać wymaganiom klientów, starannie selekcjonuje dostawców, wybierając tylko najlepsze marki. Zapewnia fachowe doradztwo oraz rzetelną i profesjonalną obsługę.

Przejdź do strony

Navireo ERP unowocześnił zarządzanie naszą firmą. Ten system to przejrzystość i szybkość działania – pozwala błyskawicznie wyszukać asortyment czy sprawdzić historię transakcji. Jest bardzo intuicyjny, nawet dla nowych pracowników. W elastyczny sposób dopasowuje się do potrzeb firmy. Dzięki Navireo prowadzimy efektywną sprzedaż oraz rozsądną gospodarkę zasobami. System dostarcza nam informacji o wszystkim, co dzieje się w magazynie, w tym o stanach i wartości produktów, umożliwia pogląd transakcji oraz zarządzanie zamówieniami. Generuje, a także pozwala na tworzenie raportów indywidualnych, prognozowanie. Usprawnia działanie naszej księgowości, zwiększając wydajność tego obszaru.

Tomasz Gołaś, współwłaściciel, RENOVA

Bella Plast

Bella Plast

Bella Plast to lider rynku. Specjalizuje się w produkcji profili z tworzyw sztucznych dla budownictwa, przede wszystkim do systemu ociepleń ETICS. Założycielami firmy jest zespół inżynierów, specjalistów budownictwa oraz przetwórstwa tworzyw sztucznych. Historia firmy sięga początku lat dziewięćdziesiątych, od roku 1998 wytwarza profile i listwy wykończeniowe do systemów dociepleń, zabudowy gipsowo-kartonowej oraz do mokrego tynku. Posiada własny, nowoczesny zakład produkcyjny. Powierzchnie produkcyjno-magazynowo-biurowe zajmują obecnie ponad 7000 m2. Bella Plast wprowadziła do sprzedaży wiele produktów, które są powszechnie stosowane w branży budowlanej, w tym legendarny już dziś kątownik łukowy BP3 PVC, a także kątownik uniwersalny BP4 PVC, służący do wykończeń płyt gipsowo-kartonowych. Jest twórcą i właścicielem zastrzeżeń wzorów użytkowych oraz zastrzeżeń patentowych. Odbiorcom służy doradztwem technicznym, wsparciem szkoleniowym oraz handlowym. Dostarcza profile do największych zakupowo-sprzedażowych sieci budowlanych, setek hurtowni i firm wykonawczych na terenie całej Polski, a także wielu producentom systemów dociepleń, producentom płyt gipsowo-kartonowych oraz odbiorcom zagranicznym. Posiada certyfikat jakości ISO 9001: 2015 (ISOQAR Limited, Manchester UK). Wszystkie produkty firmy objęte są Krajową Oceną Techniczną nr ITB-KOT-2017/0249. Firma od ponad 20 lat jest stałym członkiem Polskiej Izby Budownictwa.

Przejdź do strony

Navireo ERP integruje większość obszarów biznesowych naszej firmy. System wspiera praktycznie każdy strategiczny proces: zakupy, sprzedaż, finanse, księgowość, magazyn, produkcję. Po wdrożeniu Navireo ERP szczególnie wyraźnie odczuliśmy poprawę komunikacji w firmie. System gwarantuje dużo łatwiejszą wymianę informacji, szybsze przekazywanie zamówień na magazyn, ograniczenie komunikacji za pomocą papierowych dokumentów, lepszy nadzór nad stanami magazynowymi czy sprawniejsze rozliczanie produkcji w czasie rzeczywistym. Szczególnie cenimy łatwość obsługi programu oraz jego elastyczność. Navireo ERP można dogodnie modyfikować i dopasowywać do bieżących potrzeb, tworzyć dodatkowe funkcje. Gwarantuje stały monitoring prowadzonej działalności, dostarcza wiele przydatnych raportów i umożliwia tworzenie nowych.

Joanna Jastrzębska, współwłaścicielka, Bella Plast

KEFAL

KEFAL

KEFAL jest liczącym się producentem kostki brukowej i galanterii betonowej. Posiada ponad 30 lat doświadczenia i ugruntowaną pozycję na rynku Polski północno-wschodniej. Dzięki najwyższej jakości surowcom oraz najnowocześniejszym liniom produkcyjnym wyroby KEFAL charakteryzują się wysoką jakością. Firma zapewnia transport samochodami samo-rozładowczymi o ładowności 24 ton. Rozbudowana fabryka posiada trzy pełne linie produkcyjne, sterowane nowoczesnym systemem komputerowym. Wśród jej dostawców są tak cenione firmy, jak: CEMEX Polska i REMEI Pol.

Przejdź do strony

Stawiamy na wysoką jakość i rozwój – to właśnie zapewnia nam Navireo ERP. Dzięki nowemu systemowi usprawniliśmy zarządzanie wszystkimi obszarami firmy i zwiększyliśmy wydajność. Wspiera nas w wytwarzaniu najwyższej jakości produktów i świadczeniu wysokiej klasy usług. Wdrożenie zintegrowanego systemu o tak bogatej funkcjonalności podstawowej oraz umożliwiającego tworzenie nowych funkcji dostosowanych do naszych potrzeb usprawniło pracę w firmie, a także zdecydowanie poprawiło kontrolę nad poszczególnymi procesami realizowanymi w fabryce i całym przedsiębiorstwie, w tym jakże istotnymi dla nas zamówieniami. Navireo ERP dobrze sprawdza się w naszej branży.

Piotr Kempisty, współwłaściciel, KEFAL

Brykacze.pl

Brykacze.pl

Brykacze.pl to internetowy sklep z zabawkami dla dzieci. Od 20 lat specjalizuje się w sprzedaży zabawek edukacyjnych, drewnianych, a także outdoorowych, które idealnie nadają się do zabaw w ogrodach. Atutem firmy jest ogromna ilość wyselekcjonowanego asortymentu oraz bezpieczne i sprawdzone zabawki. Współpracuje z topowymi influencerami w Polsce, którzy wraz ze swoimi pociechami na co dzień testują produkty oferowane przez Brykacze.pl.

Przejdź do strony

Korzyści płynące z zastosowania Navireo ERP są ogromne. Przede wszystkim, jest to pełna kontrola nad tym, co dzieje się w firmie, kompleksowe zarządzanie sprzedażą, magazynami i indywidualne funkcjonalności, dzięki którym wszystko działa dokładnie tak, jak tego chcemy. System towarzyszy nam od początku istnienia. Jest od lat rozwijany i wzbogacany o nowe możliwości, dzięki czemu bez problemu możemy wykorzystywać go do zarządzania sprzedażą, kontrahentami czy magazynami. Navireo ERP pozwala także przeprowadzać inwentaryzacje naszych magazynów z wykorzystaniem mobilnych skanerów, na których zainstalowana jest dedykowana aplikacja. System integruje się z popularnymi platformami sprzedażowymi, dzięki czemu większością procesów możemy zarządzać z jednego miejsca. Funkcjonalność i możliwości personalizacji to jedne z ważniejszych zalet Navireo ERP. Dla nas istotna jest także szybkość działania, nawet przy tak dużej bazie danych, jak nasza. Na plus zaliczamy również wsparcie techniczne, które dba o to, aby cały system pracował bezawaryjnie.

Natalia Wojciechowska, administracja i finanse, Brykacze.pl

W2 Poland

W2 Poland

W2 Poland z Kruszyna Krajeńskiego to rodzinna firma ze 100% udziałem polskiego kapitału. Powstała w 1999 roku i specjalizuje się w rozwiązaniach z zakresu elektroniki profesjonalnej, w tym projektowaniem, produkcją, serwisem i sprzedażą. Dostarcza rozwiązania do systemów sygnalizacji pożarowej (SSP), systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), automatyki czy telekomunikacji. Oferuje między innymi sygnalizatory (akustyczne, optyczne, akustyczno-optyczne, głosowe), wieże i kolumny sygnalizacyjne, puszki instalacyjne, osłony zabezpieczające, osłony montażowe, moduły automatyki i inne produkty. Wyspecjalizowany zespół inżynierski wykonuje projekty nowych wyrobów, tworzy oprogramowanie oraz przeprowadza testy. Produkty W2 wraz z oprogramowaniem oparte są na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów produkcyjnych. Firma oferuje możliwość zaprojektowania i wyprodukowania sygnalizatorów według specyfikacji klienta. Zapewnia także kompetentne doradztwo, szybki serwis oraz krótkie terminy realizacji zamówień. Wielokrotnie nagradzane produkty W2 są dostępne w ofercie wielu dystrybutorów na terenie całego kraju. Posiada certyfikat ISO 9001 w zakresie produkcji sygnalizatorów i osprzętu instalacyjnego do systemów sygnalizacji pożaru i włamania oraz kolumn sygnalizacyjnych, sygnalizatorów i innych produktów do automatyki, a także własne laboratorium badawcze, w którym można wykonać m.in.: badania kompatybilności elektromagnetycznej (EMC), badania w komorze klimatycznej, badania inżynierskie, pomiary parametrów optycznych czy montaż urządzeń prototypowych. Szczegółowa oferta laboratorium znajduje się na stronie https://www.w2.bydgoszcz.pl/.

Przejdź do strony

Navireo ERP poszerzyło nasze biznesowe możliwości i umożliwiło zintegrowane zarządzanie firmą. W jednym systemie obsługujemy różne obszary działalności – od sprzedaży, poprzez księgi handlowe, środki trwałe i zakupy, na deklaracjach i e-kontrolach kończąc. Mieliśmy bardzo dobre doświadczenia z programami InsERT, ponieważ dotychczas używaliśmy systemów InsERT GT. W miarę rozwoju przedsiębiorstwa nasze potrzeby wzrosły. Navireo ERP to narzędzie, które może rosnąć razem z nami. Pomimo bogatej, podstawowej funkcjonalności, jest otwarte na wdrażanie nowych rozwiązań, dopasowanych do naszych potrzeb. Szczególnie cenimy rozbudowany wachlarz zestawień i możliwość tworzenia własnych. Łatwość obsługi i intuicyjność interfejsu to czynniki dodatkowo usprawniające naszą codzienną pracę. Dobrze oceniamy również opiekę techniczną.

Łukasz Cellari, dyrektor operacyjny W2 Poland

Multitex

Multitex

Historia Multitex z Głogówka sięga 1992 roku. Obecnie jest jednym z przodujących producentów tekstyliów dla domu, dla dzieci oraz dla szpitali w Polsce oraz w krajach Europy Środkowej. Jest pierwszym polskim producentem prześcieradeł z gumką, posiada kilkanaście opatentowanych produktów lub zastrzeżonych wzorów przemysłowych. Pod nazwą Spółki MULTiTEX kryją się 3 renomowane marki: produktów tekstylnych dla dorosłych (MATEX KUNERT, https://matex.pl/, producent pościeli, prześcieradeł, narzut, koców i innych artykułów), produktów dla dzieci i kobiet w ciąży (Babymatex, https://babymatex.eu/, produkty dla dzieci, między innymi: materacyki, podkłady higieniczne i prześcieradełka nieprzemakalne, poduszki klin, poduszki ciążowe i do karmienia RELAX, pościele, kocyki oraz wiele innych) oraz oferta wyrobów medycznych i rehabilitacyjnych pod nazwą SANIPur  (https://sanipur.eu/, wałki, krążki rehabilitacyjne, podkłady higieniczne, www.podkladyhigieniczne.pl, prześcieradła nieprzemakalne, materace rehabilitacyjne i przeciwodleżynowe i inne). Pod czujnym okiem zespołu graficznego firmy powstaje niepowtarzalne wzornictwo, dopasowane do oczekiwań nawet najbardziej wymagających klientów. Do produkcji wykorzystywane są wyłącznie materiały pochodzące od zaufanych i certyfikowanych europejskich dostawców. Siłą napędową MULTiTEX jest nowoczesny park maszynowy oraz wyszkolona i bardzo zaangażowana załoga. Produkty firmy cechuje jakość oraz walory użytkowe, idące w parze z przystępną ceną. Do tworzenia produktów dostosowanych do potrzeb użytkowników firma wykorzystuje nowoczesne zaplecze naukowe. Ściśle przestrzega norm i kryteriów wyznaczonych przez własnych technologów i laboratoria badawcze, co potwierdzają niezależne międzynarodowe instytucje opiniujące.

Przejdź do strony

System Navireo ERP jest dla nas niczym samochód przed warsztatem tuningującym samochody – atrakcyjny wizualnie, łatwy w obsłudze, niezawodny w działaniu, oparty na stabilnej konstrukcji, umożliwiający indywidualne rozbudowy i autorskie dodatki. Wykorzystujemy go w szerokim zakresie, od standardowych modułów, takich jak zamówienia, finanse, księgowość czy magazyn, po inne, stworzone specjalnie dla naszej firmy. Rozbudowywany i zmodernizowany moduł produkcyjny pozwala nam na planowanie produkcji, efektywną gospodarkę magazynową i zakupową oraz bieżącą kontrolę procesów produkcyjnych na każdym ich etapie. Przewidywalność produkcji i bieżąca dostępność stanów magazynowych zmniejszają kapitałochłonność w wielu miejscach przedsiębiorstwa, uwalniając środki na dodatkowe inwestycje. W rezultacie daje to lepszy wynik EBITDA. Navireo ERP jest zintegrowany m.in. z zewnętrznym modułem produkcyjnym, dedykowanym oprogramowaniem kolektorów danych z elementami WMS oraz dedykowaną platformą B2B i e-commerce B2C, czyli dwoma e-shopami. System jest połączony z naszymi kontrahentami poprzez API lub wymianę plików xml/csv na stałych adresach url.

Łukasz Kunert, prezes zarządu/CEO Multitex

Leker

Leker

Leker to importer, dystrybutor oraz internetowa hurtownia zabawek dla dzieci, która istnieje na rynku ponad 20 lat. W asortymencie znajdują się produkty najlepszych renomowanych producentów z całego świata, m. in. Woopie, Masterkidz, Viga, Classic World, Tooky Toy, Step2, Injusa czy Feber. Posiada szeroki asortyment ekologicznych zabawek drewnianych. Współpracuje z wieloma sklepami na całym świecie. Leker stworzył platformę B2B, która daje możliwość rozwoju tym, którzy skupiają się na modelu dropshipping. Atutem firmy jest duża dostępność towaru we własnych magazynach oraz błyskawiczna realizacja zamówień dzięki nowoczesnej platformie online.

Przejdź do strony

Navireo ERP jest potężnym narzędziem, które dzięki swojej podstawowej, bogatej funkcjonalności oraz otwartości na rozbudowę o dedykowane rozwiązania umożliwia realizację wielu procesów i synchronizacji w tym samym czasie. Usprawnia i integruje zarządzanie naszą firmą, co ma realny wpływ na jej funkcjonowanie i dochody. Korzystamy także z wielu dodatkowych modułów, które zwiększają możliwości całego systemu. Najczęściej są to uszyte na miarę naszych potrzeb rozwiązania, które usprawniają codzienne funkcjonowanie firmy. Navireo stało się naszym głównym systemem do zarządzania sprzedażą i stanami magazynowymi. Usprawnia realizację zamówień na każdym etapie, umożliwia bieżącą synchronizację oferty i jej odpowiednią dostępność, a także prawidłowe wyświetlanie cen w naszej hurtowni. Dużym plusem korzystania z Navireo ERP jest wsparcie techniczne, które dba o to, aby cały system pracował bezawaryjnie.

Krzysztof Dudek, menedżer e-commerce w Leker

AENET.PL

AENET.PL

AENET.PL to prężnie rozwijająca się firma, zajmująca się dystrybucją i wdrażaniem zaawansowanych technologii teleinformatycznych. Dla zespołu stworzonego z najwyższej klasy doświadczonych specjalistów oraz młodych, energicznych pasjonatów nie ma zadań niemożliwych. Oferta spółki skierowana jest do dużych i małych przedsiębiorstw, firm z branży teleinformatycznej, a także jednostek samorządowych i administracyjnych

Przejdź do strony

Najważniejsze w naszej działalności jest zdiagnozowanie potrzeb i zrealizowanie oczekiwań klientów, oferując przy tym najlepsze ceny i pełne wsparcie techniczne. Aby osiągać założone cele, sami musimy korzystać z dobrze dobranych, niezawodnych narzędzi. Wdrożenie Navireo ERP pomogło nam dotrzeć do większej liczby kontrahentów, zarówno hurtowni, jak i osób prywatnych, co przełożyło się na zwiększenie obrotów. System umożliwia m.in. tworzenie zestawień, które są niezwykle ważne dla działu księgowego, szybką weryfikację danych czy sprawne przekazywanie klientowi informacji zwrotnych.

Krzysztof Dymarczyk, właściciel AENET.PL

bekuplast S.A.

bekuplast S.A.

bekuplast S.A. z Łazisk Górnych jest częścią międzynarodowej grupy, która jest jednym z wiodących europejskich producentów opakowań wielokrotnego użytku z tworzyw sztucznych. Jej główna siedziba znajduje się w Ringe w Dolnej Saksonii. Zajmuje się produkcją od 1985 roku. Dokładnie zna wymagania różnych branż i jest ekspertem w opracowywaniu rozwiązań specjalnych. Dzięki innowacyjnym pojemnikom przeznaczonym do zautomatyzowanych magazynów drobnych elementów wyrobił sobie markę jako dostawca produktów do intralogistyki. Niezależnie od tego, czy chodzi o standardowy produkt, czy rozwiązanie projektowe, jest niezawodnym partnerem w zakresie pojemników magazynowych, transportowych oraz palet z tworzyw sztucznych.

Przejdź do strony

Navireo ERP wykorzystujemy do zintegrowanego zarządzania firmą. Szczególnie istotne są dla nas mądrze zorganizowane relacje z klientami czy możliwość przeprowadzania analiz biznesowych. Główną zaletą Navireo jest jego modułowa budowa oraz możliwość modyfikacji i dostosowania go do naszych potrzeb. Dzięki temu stworzyliśmy precyzyjne narzędzie rozbudowane o funkcjonalności, tj. moduł do elektronicznej obsługi zamówień EDI wraz z pełną integracją obsługi logistycznej sieci DIY. Dodatkowo wprowadziliśmy do zarządzania w systemie własny moduł zleceń produkcyjnych czy zamówień wewnętrznych. Nieoceniona jest łatwość integracji Navireo z systemami powiązanych zagranicznych spółek z jednoczesnym zachowaniem zgodności z polskimi przepisami.

Kamil Frondczak, kierownik ds. marketingu i obsługi klienta w bekuplast S.A.

BIT-Technologies

BIT-Technologies

BIT-Technologies to zespół doświadczonych pasjonatów informatyki. Firma powstała ponad 30 lat temu. Wspiera swoich klientów zarówno handlowo, jak i usługowo – od czynności włączenia drukarki po zaprojektowanie i wykonanie serwerowni z układami klimatyzacji, podłogą techniczną, remontem pomieszczenia, specjalizowanym zasilaniem, systemem gaszenia i monitoringiem. Dostarcza kompletne wyposażenie: urządzenia sieciowe, serwery, system backupu, archiwizacji oraz odpowiednie oprogramowanie. Obsługuje klientów w usłudze outsourcingu, a także w trybie ON-SITE w ich siedzibach. Wykonuje okablowanie sieci komputerowych  w technologii miedzianej i światłowodowej, świadczy prace programistyczne i integracyjne. Pracuje z klientami z różnych branż i działów, m.in. dużymi przedsiębiorstwami z wielu sektorów gospodarki, małymi i średnimi firmami prywatnymi, uczelniami wyższymi i szkołami, służbą zdrowia, jednostkami administracji państwowej, służbami mundurowymi czy organizacjami non-profit.

Przejdź do strony

Wdrożenie systemu Navireo ERP pozwoliło nam na skumulowanie w jednej aplikacji danych księgowych i magazynowych, sprzedaży oraz zakupów. Dzięki tej konsolidacji możemy w prosty sposób przeprowadzać analizy sprzedaży, kosztów oraz produktywności pracowników. Wybór systemu poprzedziła analiza dostępnego oprogramowania tej klasy na naszym rynku. Za Navireo ERP przemawiał, poza rozbudowaną funkcjonalnością, m.in. przyjazny interfejs, modułowa budowa oraz ugruntowana pozycja na rynku.

Jacek Praszczyk, dyrektor ds. handlowych w BIT-Technologies

MAXEL

MAXEL

Hurtownia elektrotechniczna MAXEL z Wieruszowa specjalizuje się w sprzedaży produktów automatyki przemysłowej. Oferuje także systemy alarmowe, osprzęt elektroinstalacyjny, kable i przewody, oprawy oświetleniowe i źródła światła, automatykę bram, telewizję przemysłową, domofony i wideodomofony oraz elektronarzędzia. Do zintegrowanego zarządzania firmą wykorzystuje Navireo ERP. System wspiera strategiczne dla profilu działalności procesy sprzedaży, zakupów i zarządzanie relacjami z klientami.

Przejdź do strony

Zintegrowane, elastyczne i otwarte oprogramowanie to w naszej działalności podstawa. Dzięki Navireo ERP zorganizowaliśmy podstawowe, a jednocześnie złożone procesy biznesowe, uporządkowaliśmy i uprościliśmy procesy sprzedaży. Wszystko obsługujemy w jednym systemie. Dzięki modułowi CRM w Navireo ERP tworzymy dostosowane do naszej firmy scenariusze sprzedaży. W codziennej pracy doceniamy przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs systemu.

Mariusz Ostrycharz, współwłaściciel MAXEL

Lightica

Lightica

Lightica to prężnie rozwijająca się firma produkująca oświetlenie LED. Świadczy także usługi w zakresie cięcia oraz grawerowania na urządzeniu FIBER LASER, spawania stali czarnej, nierdzewnej oraz aluminium, a także gięcia elementów na prasie krawędziowej do 1000 mm.

Przejdź do strony

Precyzja to jedno z kluczowych zagadnień w naszej działalności. Tego samego oczekiwaliśmy od systemu, który ma nas wspierać w zarządzaniu firmą, systemu, który będzie otwarty elastyczny i precyzyjnie odpowie na nasze potrzeby. I taki właśnie jest Navireo ERP. Dzięki niemu zwiększyliśmy naszą wydajność, system ułatwił nam planowanie. Navireo ERP wykorzystujemy m.in. do prowadzenia magazynu czy fakturowania. Dzięki niemu uporządkowaliśmy stany magazynowe, wdrożyliśmy przejrzyste prowadzenie kart magazynowych, w tym stanów na poszczególnych kartotekach i ich kontrole. Lubimy jego przejrzysty interfejs i zwyczajnie łatwą obsługę.

Iza Marek, przedstawiciel handlowy, Lightica

Goldway

Goldway

Jubilerstwo to rodzinna tradycja, a Goldway to kolejny etap rozwoju firmy, której historia sięga lat 80. Salon jubilerski powstał w 2012 roku. Oferta obejmuje szeroki wybór pierścionków i obrączek z kamieniami szlachetnymi. Poza standardową sprzedażą biżuterii i zegarków Goldway realizuje także ekskluzywne indywidualne zamówienia.

Oferuje zegarki prestiżowych marek szwajcarskich, takich jak: Doxa, Atlanic, Roamer, Paul Hewitt, Adriatica oraz niezawodnych marek japońskich: Seiko, Lorus, Casio, a także marek modowych: Guess, Tommy Hilfiger, Rosefield, Cluse, Lee Cooper. Prowadzi skup metali szlachetnych. Na życzenie klienta wykonuje ekspresowe usługi napraw i grawerów. Najwyższa jakość oferowanych produktów gwarantuje wysoka próba 585 – najlepsza dla wyrobów jubilerskich.

Przejdź do strony

Proponujemy klientom najwyższej jakości biżuterię ze złota i srebra, która odzwierciedla światowe trendy. Przy prowadzeniu biznesu, podobnie jak nasi klienci, oczekujemy wysokiej jakości i efektywności. Do zarządzania firmą wybraliśmy Navireo ERP, kompleksowy, zintegrowany system umożliwiający rozbudowę o funkcje skrojone pod nasze potrzeby. W największym zakresie wykorzystujemy Navireo ERP do zarządzania sprzedażą i magazynem. Szczególnie cenimy go za intuicyjność i łatwą obsługę. Wszystkie niezbędne informacje do prowadzenia działalności mamy w jednym miejscu.

Bożena Mokrzyś, właścicielka Goldway

Grahamka

Grahamka

Prowadzimy dość duży, wieloasortymentowy zakład piekarniczy. Navireo ERP dla piekarni i cukierni to dla nas podstawowe narzędzie wspierające zarzadzanie firmą. Dzięki niemu sprofesjonalizowaliśmy naszą działalność, zwiększyliśmy efektywność i opłacalność, usprawniliśmy wystawianie dokumentów, w tym wydań zewnętrznych i faktur. To zintegrowane narzędzie umożliwia nam precyzyjne wyliczenia w procesie produkcji, w tym np. dziennej ilości pieczywa, a także kontrolę zwrotów. Praca z Navireo jest łatwa, a jego interfejs przejrzysty i intuicyjny.

Przejdź do strony

Martyna Moszkal, manager w Grahamce

Piekarnia Grahamka jest  firmą rodzinną, działającą na rynku od 1998 roku. Początkowo wypiekała chleb oraz kilka rodzajów bułek. Od tego czasu stale zwiększa wielkość produkcji i oferowany asortyment. Spółka obecnie zatrudnia około 50 osób i posiada rozbudowany park przemysłowy. Specjalizuje się w wypieku wielu gatunków chleba i bułek oraz produktów cukierniczych, takich jak: drożdżówki, pączki, ciastka i ciasta.

Markopol

Markopol

Markopol jest producentem maszyn, urządzeń oraz konstrukcji i podzespołów ze stali nierdzewnej dla przemysłu spożywczego. Powstała w 2006 roku rodzinna firma działa poza granicami Polski, głównie na rynku europejskim, choć zaczynała od realizacji zamówień krajowych. Markopol szczególny nacisk kładzie na innowacyjność, stale inwestując, zarówno w profesjonalnych pracowników, jak i swój park maszynowy. W efekcie regularnie podnosi jakość świadczonych usług i ich terminowość. Właśnie taki model rozwoju umożliwił firmie wejście na rynki zagraniczne.

Przejdź do strony

Wdrożenie Navireo ERP zautomatyzowało zarządzanie naszym przedsiębiorstwem. System zwiększył nadzór nad cyklem produkcyjnym, umożliwił szeroką rozbudowę bazy magazynowej oraz wprowadził wielopoziomową kontrolę nad nią. Mamy dostęp do szerszego wachlarza ujednoliconych dokumentów. Osiągnęliśmy lepszą organizację pracy. Specyficzne dla naszej działalności rozwiązania można było stworzyć dzięki otwartości i elastyczności systemu. Wdrożenie wiązało się z indywidualizowaniem wielu parametrów, ale dotarliśmy do tego, co mieliśmy poukładane w głowach na początku.

Marcin Konkel, właściciel Markopolu

Kontakt

Formularz kontaktowy
Formularz kontaktowy

Skontaktujemy się z Tobą w preferowanym przez Ciebie terminie

Telefon
Telefon

Zadzwoń pod nr tel. (71) 78-76-115

w godz. 8:30 - 16:30

Czat
Czat

Nasi konsultanci czekają na Ciebie na czacie

Prezentacja zdalna
Prezentacja zdalna

Odpowiemy na Twoje pytania i przedstawimy możliwości systemu