
Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy FILA
FILA jest rodzinną firmą, która działa już od ponad 40 lat. W 1992 roku rozpoczęła działalność w obszarze obróbki korpusu wodomierza JS 1,5 firmy METRON, wygrywając przetarg na realizację tego zadania. Od tego momentu trwa jej przygoda z wodomierzami. W czerwcu 2001 roku firma zalegalizowała pierwszy wodomierz własnej produkcji, a od września tego samego roku działa pod nazwą Polska Fabryka Wodomierzy i Ciepłomierzy FILA. Od początku działalności produkcyjnej FILA preferuje bezpośredni kontakt z producentami wody i jej odbiorcami, co pozwala na definiowanie ich potrzeb oraz wdrażanie najlepszych rozwiązań w oferowanych urządzeniach. Do tej pory firma sprzedała ponad pięć i pół miliona wodomierzy. Produkuje także moduły radiowe do wodomierzy, które – w połączeniu z autorskim, nowoczesnym systemem odczytu stacjonarnego Polonia – umożliwiają zdalny odczyt danych, bez względu na umiejscowienie urządzenia pomiarowego. System ten pozwala także na pomiar ścieków i śledzenie online ich odprowadzania do kanalizacji. Dzięki własnym, zaawansowanym technologicznie rozwiązaniom, firma świadczy także kompleksowe usługi – od pomiaru wody, poprzez odczyt wartości, aż po wystawienie faktury dla użytkownika końcowego. Obecnie FILA zatrudnia ponad 80 osób.
Przejdź do stronyNavireo ERP wspiera nas niemal w każdym aspekcie działalności. Integruje zarządzanie firmą i otwiera kolejne drzwi do dalszego rozwoju. To narzędzie precyzyjne i przejrzyste – jak nasze wodomierze – a jednocześnie łatwe w obsłudze, intuicyjne i, co najważniejsze, elastyczne, umożliwiające modyfikacje dopasowane do naszych specyficznych potrzeb. Navireo ERP wspiera nas w obszarach sprzedaży i relacji z klientami, zarządzania magazynem i zamówieniami, organizacji procesów okołoprodukcyjnych, a także księgowości i finansów. Umożliwia monitorowanie bieżących wyników oraz tworzenie raportów. Zapewnia natychmiastowy i pełny dostęp do informacji o kontrahencie, powiązanych z nim towarach oraz historii zakupów. Dzięki systemowi kontakt z klientami oraz obsługa naszych produktów i usług są profesjonalne i kompleksowe.
Anna Fila Pronin, prokurent w Polskiej Fabryce Wodomierzy i Ciepłomierzy FILA

AENET.PL
AENET.PL to prężnie rozwijająca się firma, zajmująca się dystrybucją i wdrażaniem zaawansowanych technologii teleinformatycznych. Dla zespołu stworzonego z najwyższej klasy doświadczonych specjalistów oraz młodych, energicznych pasjonatów nie ma zadań niemożliwych. Oferta spółki skierowana jest do dużych i małych przedsiębiorstw, firm z branży teleinformatycznej, a także jednostek samorządowych i administracyjnych
Przejdź do stronyNajważniejsze w naszej działalności jest zdiagnozowanie potrzeb i zrealizowanie oczekiwań klientów, oferując przy tym najlepsze ceny i pełne wsparcie techniczne. Aby osiągać założone cele, sami musimy korzystać z dobrze dobranych, niezawodnych narzędzi. Wdrożenie Navireo ERP pomogło nam dotrzeć do większej liczby kontrahentów, zarówno hurtowni, jak i osób prywatnych, co przełożyło się na zwiększenie obrotów. System umożliwia m.in. tworzenie zestawień, które są niezwykle ważne dla działu księgowego, szybką weryfikację danych czy sprawne przekazywanie klientowi informacji zwrotnych.
Krzysztof Dymarczyk, właściciel AENET.PL

bekuplast S.A.
bekuplast S.A. z Łazisk Górnych jest częścią międzynarodowej grupy, która jest jednym z wiodących europejskich producentów opakowań wielokrotnego użytku z tworzyw sztucznych. Jej główna siedziba znajduje się w Ringe w Dolnej Saksonii. Zajmuje się produkcją od 1985 roku. Dokładnie zna wymagania różnych branż i jest ekspertem w opracowywaniu rozwiązań specjalnych. Dzięki innowacyjnym pojemnikom przeznaczonym do zautomatyzowanych magazynów drobnych elementów wyrobił sobie markę jako dostawca produktów do intralogistyki. Niezależnie od tego, czy chodzi o standardowy produkt, czy rozwiązanie projektowe, jest niezawodnym partnerem w zakresie pojemników magazynowych, transportowych oraz palet z tworzyw sztucznych.
Przejdź do stronyNavireo ERP wykorzystujemy do zintegrowanego zarządzania firmą. Szczególnie istotne są dla nas mądrze zorganizowane relacje z klientami czy możliwość przeprowadzania analiz biznesowych. Główną zaletą Navireo jest jego modułowa budowa oraz możliwość modyfikacji i dostosowania go do naszych potrzeb. Dzięki temu stworzyliśmy precyzyjne narzędzie rozbudowane o funkcjonalności, tj. moduł do elektronicznej obsługi zamówień EDI wraz z pełną integracją obsługi logistycznej sieci DIY. Dodatkowo wprowadziliśmy do zarządzania w systemie własny moduł zleceń produkcyjnych czy zamówień wewnętrznych. Nieoceniona jest łatwość integracji Navireo z systemami powiązanych zagranicznych spółek z jednoczesnym zachowaniem zgodności z polskimi przepisami.
Kamil Frondczak, kierownik ds. marketingu i obsługi klienta w bekuplast S.A.

BIT-Technologies
BIT-Technologies to zespół doświadczonych pasjonatów informatyki. Firma powstała ponad 30 lat temu. Wspiera swoich klientów zarówno handlowo, jak i usługowo – od czynności włączenia drukarki po zaprojektowanie i wykonanie serwerowni z układami klimatyzacji, podłogą techniczną, remontem pomieszczenia, specjalizowanym zasilaniem, systemem gaszenia i monitoringiem. Dostarcza kompletne wyposażenie: urządzenia sieciowe, serwery, system backupu, archiwizacji oraz odpowiednie oprogramowanie. Obsługuje klientów w usłudze outsourcingu, a także w trybie ON-SITE w ich siedzibach. Wykonuje okablowanie sieci komputerowych w technologii miedzianej i światłowodowej, świadczy prace programistyczne i integracyjne. Pracuje z klientami z różnych branż i działów, m.in. dużymi przedsiębiorstwami z wielu sektorów gospodarki, małymi i średnimi firmami prywatnymi, uczelniami wyższymi i szkołami, służbą zdrowia, jednostkami administracji państwowej, służbami mundurowymi czy organizacjami non-profit.
Przejdź do stronyWdrożenie systemu Navireo ERP pozwoliło nam na skumulowanie w jednej aplikacji danych księgowych i magazynowych, sprzedaży oraz zakupów. Dzięki tej konsolidacji możemy w prosty sposób przeprowadzać analizy sprzedaży, kosztów oraz produktywności pracowników. Wybór systemu poprzedziła analiza dostępnego oprogramowania tej klasy na naszym rynku. Za Navireo ERP przemawiał, poza rozbudowaną funkcjonalnością, m.in. przyjazny interfejs, modułowa budowa oraz ugruntowana pozycja na rynku.
Jacek Praszczyk, dyrektor ds. handlowych w BIT-Technologies

MAXEL
Hurtownia elektrotechniczna MAXEL z Wieruszowa specjalizuje się w sprzedaży produktów automatyki przemysłowej. Oferuje także systemy alarmowe, osprzęt elektroinstalacyjny, kable i przewody, oprawy oświetleniowe i źródła światła, automatykę bram, telewizję przemysłową, domofony i wideodomofony oraz elektronarzędzia. Do zintegrowanego zarządzania firmą wykorzystuje Navireo ERP. System wspiera strategiczne dla profilu działalności procesy sprzedaży, zakupów i zarządzanie relacjami z klientami.
Przejdź do stronyZintegrowane, elastyczne i otwarte oprogramowanie to w naszej działalności podstawa. Dzięki Navireo ERP zorganizowaliśmy podstawowe, a jednocześnie złożone procesy biznesowe, uporządkowaliśmy i uprościliśmy procesy sprzedaży. Wszystko obsługujemy w jednym systemie. Dzięki modułowi CRM w Navireo ERP tworzymy dostosowane do naszej firmy scenariusze sprzedaży. W codziennej pracy doceniamy przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs systemu.
Mariusz Ostrycharz, współwłaściciel MAXEL

Zieliński Pasze & Agro
Wieloletnie doświadczenie i innowacyjne rozwiązania to kluczowe elementy wyróżniające Zieliński Pasze & Agro. Firma od 30 lat wspiera swoich klientów w produkcji rolnej, pomagając osiągnąć najwyższy poziom nowoczesnych gospodarstw. Jako pierwsza w Polsce północno-wschodniej udostępniła mobilną mieszalnię pasz. Rozwiązanie to oszczędza czas pracy i przynosi korzyści finansowe, a w połączeniu z wysoką jakością stosowanych mieszanek, cieszy się dużą popularnością na rynku, także zachodnim. Od 2017 roku jest jedną z nielicznych firm w Polsce, która oferuje kompleksowe usługi – od doradztwa żywieniowego, poprzez dostawę składników, do produkcji mieszanek paszowych o niepowtarzalnym składzie. W 2018 roku Zieliński Pasze & Agro dołączyła do grona przedsiębiorstw pod marką „Firma rodzinna” oznaczanej za pomocą symbolu drzewka, która budzi pozytywne skojarzenia u szerokiego grona konsumentów. Produkty i usługi z tym oznaczeniem są godne zaufania, gwarantują uczciwość i dbałości o każdy element. W 2024 roku firma uruchomiła własną wytwórnię i rozpoczęła produkcję pasz i premiksów pod nazwą Prozi.
Przejdź do stronyNavireo ERP przede wszystkim unowocześnił nasze przedsiębiorstwo i zwiększył jego wydajność. System zarówno przejął funkcjonalne zarządzanie poszczególnymi obszarami naszej działalności, w tym prowadzenie kadr czy księgowość, a także zintegrował różne systemy i procesy. Ułatwił i zautomatyzował pracę, wyeliminował monotonne czynności, ułatwił bieżącą weryfikację wielopoziomowych danych. Szczególnie cenimy elastyczność Navireo ERP i jego otwartość na modyfikacje dopasowane do naszych potrzeb i specyficznej działalności, co umożliwiło stworzenie nowych funkcjonalnych modułów. W łatwy sposób system zintegrował się także z innymi programami, jak automatyka produkcji, Best Mix, MapGo. Niebagatelny wpływ na nasz wybór Navireo ERP miał też profesjonalizm firmy wdrożeniowej Nemosoft, opieka posprzedażowa, wszechstronność i elastyczność systemu.
Wojciech Prażmo, lider działu administracyjno-księgowego w Zieliński Pasze & Agro

Leker
Leker to importer, dystrybutor oraz internetowa hurtownia zabawek dla dzieci, która istnieje na rynku ponad 20 lat. W asortymencie znajdują się produkty najlepszych renomowanych producentów z całego świata, m. in. Woopie, Masterkidz, Viga, Classic World, Tooky Toy, Step2, Injusa czy Feber. Posiada szeroki asortyment ekologicznych zabawek drewnianych. Współpracuje z wieloma sklepami na całym świecie. Leker stworzył platformę B2B, która daje możliwość rozwoju tym, którzy skupiają się na modelu dropshipping. Atutem firmy jest duża dostępność towaru we własnych magazynach oraz błyskawiczna realizacja zamówień dzięki nowoczesnej platformie online.
Przejdź do stronyNavireo ERP jest potężnym narzędziem, które dzięki swojej podstawowej, bogatej funkcjonalności oraz otwartości na rozbudowę o dedykowane rozwiązania umożliwia realizację wielu procesów i synchronizacji w tym samym czasie. Usprawnia i integruje zarządzanie naszą firmą, co ma realny wpływ na jej funkcjonowanie i dochody. Korzystamy także z wielu dodatkowych modułów, które zwiększają możliwości całego systemu. Najczęściej są to uszyte na miarę naszych potrzeb rozwiązania, które usprawniają codzienne funkcjonowanie firmy. Navireo stało się naszym głównym systemem do zarządzania sprzedażą i stanami magazynowymi. Usprawnia realizację zamówień na każdym etapie, umożliwia bieżącą synchronizację oferty i jej odpowiednią dostępność, a także prawidłowe wyświetlanie cen w naszej hurtowni. Dużym plusem korzystania z Navireo ERP jest wsparcie techniczne, które dba o to, aby cały system pracował bezawaryjnie.
Krzysztof Dudek, menedżer e-commerce w Leker

W2 Poland
W2 Poland z Kruszyna Krajeńskiego to rodzinna firma ze 100% udziałem polskiego kapitału. Powstała w 1999 roku i specjalizuje się w rozwiązaniach z zakresu elektroniki profesjonalnej, w tym projektowaniem, produkcją, serwisem i sprzedażą. Dostarcza rozwiązania do systemów sygnalizacji pożarowej (SSP), systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), automatyki czy telekomunikacji. Oferuje między innymi sygnalizatory (akustyczne, optyczne, akustyczno-optyczne, głosowe), wieże i kolumny sygnalizacyjne, puszki instalacyjne, osłony zabezpieczające, osłony montażowe, moduły automatyki i inne produkty. Wyspecjalizowany zespół inżynierski wykonuje projekty nowych wyrobów, tworzy oprogramowanie oraz przeprowadza testy. Produkty W2 wraz z oprogramowaniem oparte są na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów produkcyjnych. Firma oferuje możliwość zaprojektowania i wyprodukowania sygnalizatorów według specyfikacji klienta. Zapewnia także kompetentne doradztwo, szybki serwis oraz krótkie terminy realizacji zamówień. Wielokrotnie nagradzane produkty W2 są dostępne w ofercie wielu dystrybutorów na terenie całego kraju. Posiada certyfikat ISO 9001 w zakresie produkcji sygnalizatorów i osprzętu instalacyjnego do systemów sygnalizacji pożaru i włamania oraz kolumn sygnalizacyjnych, sygnalizatorów i innych produktów do automatyki, a także własne laboratorium badawcze, w którym można wykonać m.in.: badania kompatybilności elektromagnetycznej (EMC), badania w komorze klimatycznej, badania inżynierskie, pomiary parametrów optycznych czy montaż urządzeń prototypowych. Szczegółowa oferta laboratorium znajduje się na stronie https://www.w2.bydgoszcz.pl/.
Przejdź do stronyNavireo ERP poszerzyło nasze biznesowe możliwości i umożliwiło zintegrowane zarządzanie firmą. W jednym systemie obsługujemy różne obszary działalności – od sprzedaży, poprzez księgi handlowe, środki trwałe i zakupy, na deklaracjach i e-kontrolach kończąc. Mieliśmy bardzo dobre doświadczenia z programami InsERT, ponieważ dotychczas używaliśmy systemów InsERT GT. W miarę rozwoju przedsiębiorstwa nasze potrzeby wzrosły. Navireo ERP to narzędzie, które może rosnąć razem z nami. Pomimo bogatej, podstawowej funkcjonalności, jest otwarte na wdrażanie nowych rozwiązań, dopasowanych do naszych potrzeb. Szczególnie cenimy rozbudowany wachlarz zestawień i możliwość tworzenia własnych. Łatwość obsługi i intuicyjność interfejsu to czynniki dodatkowo usprawniające naszą codzienną pracę. Dobrze oceniamy również opiekę techniczną.
Łukasz Cellari, dyrektor operacyjny W2 Poland

Lightica
Lightica to prężnie rozwijająca się firma produkująca oświetlenie LED. Świadczy także usługi w zakresie cięcia oraz grawerowania na urządzeniu FIBER LASER, spawania stali czarnej, nierdzewnej oraz aluminium, a także gięcia elementów na prasie krawędziowej do 1000 mm.
Przejdź do stronyPrecyzja to jedno z kluczowych zagadnień w naszej działalności. Tego samego oczekiwaliśmy od systemu, który ma nas wspierać w zarządzaniu firmą, systemu, który będzie otwarty elastyczny i precyzyjnie odpowie na nasze potrzeby. I taki właśnie jest Navireo ERP. Dzięki niemu zwiększyliśmy naszą wydajność, system ułatwił nam planowanie. Navireo ERP wykorzystujemy m.in. do prowadzenia magazynu czy fakturowania. Dzięki niemu uporządkowaliśmy stany magazynowe, wdrożyliśmy przejrzyste prowadzenie kart magazynowych, w tym stanów na poszczególnych kartotekach i ich kontrole. Lubimy jego przejrzysty interfejs i zwyczajnie łatwą obsługę.
Iza Marek, przedstawiciel handlowy, Lightica

Brykacze.pl
Brykacze.pl to internetowy sklep z zabawkami dla dzieci. Od 20 lat specjalizuje się w sprzedaży zabawek edukacyjnych, drewnianych, a także outdoorowych, które idealnie nadają się do zabaw w ogrodach. Atutem firmy jest ogromna ilość wyselekcjonowanego asortymentu oraz bezpieczne i sprawdzone zabawki. Współpracuje z topowymi influencerami w Polsce, którzy wraz ze swoimi pociechami na co dzień testują produkty oferowane przez Brykacze.pl.
Przejdź do stronyKorzyści płynące z zastosowania Navireo ERP są ogromne. Przede wszystkim, jest to pełna kontrola nad tym, co dzieje się w firmie, kompleksowe zarządzanie sprzedażą, magazynami i indywidualne funkcjonalności, dzięki którym wszystko działa dokładnie tak, jak tego chcemy. System towarzyszy nam od początku istnienia. Jest od lat rozwijany i wzbogacany o nowe możliwości, dzięki czemu bez problemu możemy wykorzystywać go do zarządzania sprzedażą, kontrahentami czy magazynami. Navireo ERP pozwala także przeprowadzać inwentaryzacje naszych magazynów z wykorzystaniem mobilnych skanerów, na których zainstalowana jest dedykowana aplikacja. System integruje się z popularnymi platformami sprzedażowymi, dzięki czemu większością procesów możemy zarządzać z jednego miejsca. Funkcjonalność i możliwości personalizacji to jedne z ważniejszych zalet Navireo ERP. Dla nas istotna jest także szybkość działania, nawet przy tak dużej bazie danych, jak nasza. Na plus zaliczamy również wsparcie techniczne, które dba o to, aby cały system pracował bezawaryjnie.
Natalia Wojciechowska, administracja i finanse, Brykacze.pl

Multitex
Historia Multitex z Głogówka sięga 1992 roku. Obecnie jest jednym z przodujących producentów tekstyliów dla domu, dla dzieci oraz dla szpitali w Polsce oraz w krajach Europy Środkowej. Jest pierwszym polskim producentem prześcieradeł z gumką, posiada kilkanaście opatentowanych produktów lub zastrzeżonych wzorów przemysłowych. Pod nazwą Spółki MULTiTEX kryją się 3 renomowane marki: produktów tekstylnych dla dorosłych (MATEX KUNERT, https://matex.pl/, producent pościeli, prześcieradeł, narzut, koców i innych artykułów), produktów dla dzieci i kobiet w ciąży (Babymatex, https://babymatex.eu/, produkty dla dzieci, między innymi: materacyki, podkłady higieniczne i prześcieradełka nieprzemakalne, poduszki klin, poduszki ciążowe i do karmienia RELAX, pościele, kocyki oraz wiele innych) oraz oferta wyrobów medycznych i rehabilitacyjnych pod nazwą SANIPur (https://sanipur.eu/, wałki, krążki rehabilitacyjne, podkłady higieniczne, www.podkladyhigieniczne.pl, prześcieradła nieprzemakalne, materace rehabilitacyjne i przeciwodleżynowe i inne). Pod czujnym okiem zespołu graficznego firmy powstaje niepowtarzalne wzornictwo, dopasowane do oczekiwań nawet najbardziej wymagających klientów. Do produkcji wykorzystywane są wyłącznie materiały pochodzące od zaufanych i certyfikowanych europejskich dostawców. Siłą napędową MULTiTEX jest nowoczesny park maszynowy oraz wyszkolona i bardzo zaangażowana załoga. Produkty firmy cechuje jakość oraz walory użytkowe, idące w parze z przystępną ceną. Do tworzenia produktów dostosowanych do potrzeb użytkowników firma wykorzystuje nowoczesne zaplecze naukowe. Ściśle przestrzega norm i kryteriów wyznaczonych przez własnych technologów i laboratoria badawcze, co potwierdzają niezależne międzynarodowe instytucje opiniujące.
Przejdź do stronySystem Navireo ERP jest dla nas niczym samochód przed warsztatem tuningującym samochody – atrakcyjny wizualnie, łatwy w obsłudze, niezawodny w działaniu, oparty na stabilnej konstrukcji, umożliwiający indywidualne rozbudowy i autorskie dodatki. Wykorzystujemy go w szerokim zakresie, od standardowych modułów, takich jak zamówienia, finanse, księgowość czy magazyn, po inne, stworzone specjalnie dla naszej firmy. Rozbudowywany i zmodernizowany moduł produkcyjny pozwala nam na planowanie produkcji, efektywną gospodarkę magazynową i zakupową oraz bieżącą kontrolę procesów produkcyjnych na każdym ich etapie. Przewidywalność produkcji i bieżąca dostępność stanów magazynowych zmniejszają kapitałochłonność w wielu miejscach przedsiębiorstwa, uwalniając środki na dodatkowe inwestycje. W rezultacie daje to lepszy wynik EBITDA. Navireo ERP jest zintegrowany m.in. z zewnętrznym modułem produkcyjnym, dedykowanym oprogramowaniem kolektorów danych z elementami WMS oraz dedykowaną platformą B2B i e-commerce B2C, czyli dwoma e-shopami. System jest połączony z naszymi kontrahentami poprzez API lub wymianę plików xml/csv na stałych adresach url.
Łukasz Kunert, prezes zarządu/CEO Multitex

Music Express
Music Express to największy internetowy sklep muzyczny. Firma zajmuje się doradztwem zakupowym, a także sprzedażą profesjonalnego nagłośnienia estradowego i oświetlenia scenicznego. Współpracuje z zespołami muzycznymi, firmami eventowymi, klubami tanecznymi, dyskotekami, pubami, ośrodkami kultury oraz odbiorcami indywidualnymi. Szeroka oferta obejmuje m.in. kolumny głośnikowe, odsłuchy podłogowe, subwoofery, miksery audio, sprzęt DJ-ski i studyjny, wzmacniacze, mikrofony, słuchawki, oświetlenie sceniczne, głowice ruchome, efekty świetlne LED, torby i walizki na sprzęt, wytwornice dymu i baniek, a także instrumenty muzyczne. W showroomie Music Express można obejrzeć najnowsze oświetlenie sceniczne, porównać ze sobą ruchome głowice, PAR-y, listwy LED do dekoracji światłem, posłuchać, jak brzmi ulubione nagłośnienie estradowe, kolumny przenośne, systemy słupowe, subwoofery, wypróbować sprzęt audio, miksery, klawiatury sterujące MIDI, konsolety DJ, efekty, a nawet zaśpiewać do mikrofonu, co pozwala na idealne dobranie sprzętu do potrzeb klienta. Music Express jest dystrybutorem większości znanych marek i ciągle poszerza swoje portfolio.
Przejdź do stronyZ Navireo ERP nasz Music Express wjechał na tory dużych prędkości. System zintegrował poszczególne obszary naszego biznesu, unowocześnił firmę i umożliwił jej dynamiczny rozwój oraz dał nam stabilność i pewność w działaniu. Dzięki automatyzacji i integracji wyraźnie zwiększyliśmy wydajność pracy, uzyskaliśmy przejrzystość procesów i pełną kontrolę nad wszystkimi działami firmy, w tym działem handlowym, wysyłek, księgowym, magazynowym, serwisowym i zamówień. System jest zawsze na bieżąco z wszelkimi wymogami formalno-prawnymi, co wyeliminowało konieczność śledzenia przepisów i dostosowywania oprogramowania. Pracowaliśmy wcześniej na programach InsERT i mieliśmy o nich dobrą opinię. Inwestycja w Navireo ERP tylko potwierdziła nasze dotychczasowe przekonanie.
Kamila Jędrzejczyk, współwłaścicielka Music Express

KEFAL
KEFAL jest liczącym się producentem kostki brukowej i galanterii betonowej. Posiada ponad 30 lat doświadczenia i ugruntowaną pozycję na rynku Polski północno-wschodniej. Dzięki najwyższej jakości surowcom oraz najnowocześniejszym liniom produkcyjnym wyroby KEFAL charakteryzują się wysoką jakością. Firma zapewnia transport samochodami samo-rozładowczymi o ładowności 24 ton. Rozbudowana fabryka posiada trzy pełne linie produkcyjne, sterowane nowoczesnym systemem komputerowym. Wśród jej dostawców są tak cenione firmy, jak: CEMEX Polska i REMEI Pol.
Przejdź do stronyStawiamy na wysoką jakość i rozwój – to właśnie zapewnia nam Navireo ERP. Dzięki nowemu systemowi usprawniliśmy zarządzanie wszystkimi obszarami firmy i zwiększyliśmy wydajność. Wspiera nas w wytwarzaniu najwyższej jakości produktów i świadczeniu wysokiej klasy usług. Wdrożenie zintegrowanego systemu o tak bogatej funkcjonalności podstawowej oraz umożliwiającego tworzenie nowych funkcji dostosowanych do naszych potrzeb usprawniło pracę w firmie, a także zdecydowanie poprawiło kontrolę nad poszczególnymi procesami realizowanymi w fabryce i całym przedsiębiorstwie, w tym jakże istotnymi dla nas zamówieniami. Navireo ERP dobrze sprawdza się w naszej branży.
Piotr Kempisty, współwłaściciel, KEFAL

Chronologis
Chronologis z siedzibą w Warszawie zajmuje się logistyką, magazynowaniem oraz e-commerce, dbając przede wszystkim o rozwój przedsięwzięć swoich partnerów. Oferta firmy obejmuje rozładunek i załadunek, przyjęcie i składowanie, raportowanie stanów magazynowych, paletyzowanie towaru i przeładunek, konfekcjonowanie i kompletację, obsługę zwrotów i weryfikację dalszej użyteczności, obsługę sklepów internetowych w branży e-commerce oraz kontrolę jakości. Ponadto, w obszarze e-commerce, Chronologis realizuje dostawy i zwroty, magazynuje, raportuje oraz obsługuje wysyłkę do klienta przy użyciu wielu kanałów. Dodatkowo firma zajmuje się co-packingiem, przepakowywaniem i etykietowaniem. Siedziba w samym centrum komunikacyjnym Polski gwarantuje krótki czas dostaw, a nastawienie na długoterminową współpracę zapewnia najwyższą jakość usług i bezpieczeństwo. Towar jest zawsze doskonale zabezpieczony fizycznie i odpowiednio ubezpieczony materialnie.
Przejdź do stronyWdrożenie Navireo ERP to wysoko rentowna inwestycja. System integruje zarządzanie naszym przedsiębiorstwem, wprowadził na wyższy poziom wiele aspektów naszej działalności, zwiększył wydajność pracy oraz podniósł poziom obsługi klienta. Zyskaliśmy większą kontrolę nad procesami, przyspieszyliśmy je i zautomatyzowaliśmy, szczególnie te związane z realizacją zleceń B2B i B2C. Bardzo cenna jest dla nas otwartość systemu oraz możliwość integracji z innymi programami, łatwe i rozbudowane generowanie raportów, z tworzeniem własnych, a także pozyskiwanie, czasami nieoczywistych, danych. Praca z Navireo ERP jest intuicyjna a system transparentny. Szczególnie mocno wspiera nas w zarządzaniu stanami i ruchami magazynowymi, analityce biznesowej, dokumentacji sprzedaży oraz fakturowaniu.
Janusz Wójcikowski, prezes zarządu Chronologis

TLC ŁOŻYSKA
TLC ŁOŻYSKA to czołowy dostawca najwyższej jakości rozwiązań dla przemysłu. Działa od 1999 roku, zapewniając kompleksową obsługę. Specjalnością firmy jest technika przeniesienia mocy. Przykładowo, gdy maszyna klienta ulega awarii lub gdy realizuje on nowy projekt i nie wie, jakie łożyska, pasy czy uszczelnienia sprawdzą się najlepiej, wówczas wykwalifikowani pracownicy firmy służą fachowym doradztwem i wsparciem. TLC ŁOŻYSKA posiada autoryzację wiodących producentów techniki przeniesienia napędu, takich jak Schaeffler (marki INA oraz FAG), NTN, Gates, Renold, Freudenberg Sealing Technologies, Permaglide, AMES Selfoil, HENKEL, Weicon, Donghua. Centrala znajduje się w Warszawie, a firma posiada 10 oddziałów: w Gdańsku, Kielcach, Olsztynie, Poznaniu, Rzeszowie, Sosnowcu, Szczecinie, Toruniu, Wrocławie i Zgorzelcu. TLC dysponuje pełnym asortymentem łożysk tocznych, ślizgowych, techniki liniowej, pasów napędowych i transportowych, łańcuchów, uszczelnień, smarów oraz chemii technicznej. Oferuje również urządzenia serwisowe, diagnostyczne oraz profesjonalne doradztwo techniczne.
Przejdź do stronyNavireo ERP odgrywa ważną rolę w naszej firmie. Integruje zarządzanie, a jego zastosowanie jest wieloelementowe. Jest nieoceniony w obsłudze procesów sprzedażowych, wspierając przygotowanie ofert, wystawianie dokumentów handlowych oraz analizę danych sprzedażowych. Wspomaga także obsługę magazynów, w tym przyjęcia, wydania i logistykę magazynową. Dodatkowo, stworzony zewnętrznie na nasze potrzeby WMS bazuje na Navireo. System wspiera również księgowość i finanse, w tym rozliczenia kont oraz płatności. Wdrożenie nowego ERP umożliwiło nam dalszy rozwój. Szczególnie cenimy jego otwartość i szerokie możliwości integracji z systemami zewnętrznymi. Dzięki wyjątkowej elastyczności Navireo oraz współpracy z serwisem technicznym producenta systemu, jesteśmy w stanie przygotować wiele funkcjonalności, które automatyzują procesy i ułatwiają zarządzanie w naszej firmie.
Jakub Komoda, dyrektor handlowy w TLC ŁOŻYSKA

Fenetra
Fenetra działa na rynku stolarki okiennej. Spółka powstała w 2004 roku i od tego czasu nieustannie inwestuje oraz poszerza swoją działalność. Do najważniejszych inwestycji należy uruchomienie produkcji wyrobów ślusarki aluminiowej oraz dwóch innowacyjnych linii produkcyjnych okien PCW. Dzięki wysokiej jakości produktów, stale poszerzającej się ofercie oraz doskonałej obsłudze, a także doświadczeniu i kwalifikacjom pracowników, firma osiągnęła wysoką pozycję wśród konkurencji i zyskała renomę u klientów. Fenetra posiada sieć sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym, a także bardzo silną pozycję na rynku lokalnym. Oferuje także produkcję spersonalizowaną na specjalne zamówienia klientów, gwarancję montażu produkowanych wyrobów w dowolnym miejscu, krótkie terminy realizacji zamówień oraz stabilność cen. Współpracuje z renomowanymi producentami, takimi jak VEKA, Aluprof, Procural, Winkhaus, Press Glass oraz Saint-Gobain Polska. Elastycznie reaguje na zmiany na rynku i szybko wprowadza nowe rozwiązania technologiczne. Posiada własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a lokalizacja firmy zapewnia szerokie możliwości logistyczne.
Przejdź do stronyNavireo ERP to nasz filar. System od samego początku wspiera naszą działalność i integruje zarządzanie. Co najważniejsze, kreuje naszą ekspansję i stale dostosowuje się do potrzeb rozwijającego się przedsiębiorstwa. Jest nieoceniony i niezastąpiony w księgowości oraz kadrach. Poza dużą bazą własnych, umożliwia tworzenie nowych, indywidualnych raportów np. dotyczących magazynów czy sprzedaży. Integruje i umożliwia wielowymiarową współpracę różnych obszarów naszej działalności, w tym księgowości, kadr, gospodarki magazynowej i środków trwałych. Ułatwia m.in. szybkie księgowanie przychodów i kosztów oraz przeprowadzanie analiz na kilku płaszczyznach. Jest przejrzysty i intuicyjny w obsłudze. Umożliwia błyskawiczne reakcje online na zmieniające się warunki biznesowe i nowe zdarzenia w firmie, oszczędza czas, nie wymaga długich szkoleń pracowników. Wraz z nowymi wyzwaniami, dynamicznymi zmianami na rynku oraz ciągłymi modyfikacjami prawa podatkowego planujemy z Navireo ERP wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, dalsze udoskonalanie gospodarki magazynowej, rozliczanie produkcji oraz raportów z analizą rozrachunków.
Bartłomiej Kosior, główny księgowy w spółce Fenetra

CT Gałązka
CT Gałązka to autoryzowany dystrybutor narzędzi i elektronarzędzi, który wspiera fachowców już od 1991 roku. Oferuje szeroki asortyment produktów, wspomagających codzienną pracę zarówno ekspertów, jak i majsterkowiczów z całej Polski, dzięki czemu każdy montaż, budowa, remont lub prace wokół domu są realizowane sprawnie, szybko i za pomocą wysokiej jakości sprzętu. Firma jest autoryzowanym dystrybutorem czołowych marek, takich jak Stihl, Beta oraz Milwaukee. Centrum Techniczne Gałązka to niezawodne doradztwo w doborze produktów, szeroka oferta odpowiadająca na kompleksowe potrzeby, profesjonalne usługi dodatkowe oraz wysoka jakość w atrakcyjnej cenie.
Przejdź do stronyZastosowanie Navireo ERP pozwoliło nam zintegrować i usprawnić działania w różnych obszarach firmy, w tym poprawić zarządzanie sprzedażą w oddziałach. Dzięki systemowi możemy efektywniej projektować i realizować strategie handlowe oraz kształtować politykę cenową we wszystkich kanałach, czyli sprzedaży stacjonarnej, marketplace oraz własnym sklepie internetowym. Usprawniliśmy raportowanie sprzedaży, zarządzanie stanami magazynowymi i zaopatrzeniem. System obsługuje również księgowość i kadry. Najbardziej cenimy możliwości integracyjne Navireo ERP. Otwarta i elastyczna formuła umożliwia współpracę z innymi programami i aplikacjami, a także tworzenie nowych, skrojonych na nasze potrzeby funkcjonalności. Ogromną zaletą systemu jest możliwość personalizacji poszczególnych modułów w zależności od wymaganych uprawnień dla użytkowników.
Paweł Gałązka, współwłaściciel CT Gałązka

Perfect Meat
Firma Perfect Meat działa od 2021 roku i szybkim krokiem weszła na polski, a także zagraniczny rynek. Przedsiębiorstwo zajmuje się rozbiorem oraz sprzedażą mięsa drobiowego, wieprzowego, kaczego oraz wołowego. W ofercie znajduje się również cielęcina, gęsina, królik oraz wędliny. Zakład w Chrzanowie składa się z rozbudowanej części magazynowej oraz obiektu, w którym odbywa się rozbiór surowca.
Przejdź do stronyNavireo ERP to nasze centrum dowodzenia. W jednym systemie obsługujemy wszystkie procesy biznesowe zachodzące w firmie i jej otoczeniu. Jest rozbudowany funkcjonalnie, przejrzysty, intuicyjny w obsłudze, a co najważniejsze – otwarty i elastyczny. Bardzo łatwo adaptuje się do specyficznych potrzeb naszego przedsiębiorstwa z branży mięsnej, umożliwiając tworzenie dodatkowych specjalistycznych opcji. Navireo ERP wykorzystujemy w obszarze handlowym. Obsługujemy zamówienia od klientów i do dostawców, zarządzamy promocjami oraz indywidualnymi cennikami. Wspiera nas w prowadzeniu magazynu, w tym przyjęciami i wydaniami towarów i rozbiorów. Zaangażowany w finanse, pomaga w rozliczeniach czy kompensatach, jest zintegrowany z bankowością online oraz obsługuje księgowość.
Wojciech Szkarłat, prezes zarządu Perfect Meat

Kopos Elektro PL
Kopos Elektro PL jest polskim przedstawicielstwem czeskiego producenta materiałów elektroinstalacyjnych Kopos Kolin, który ma w Czechach długą tradycję. Posiada szereg certyfikatów świadczących o jakości produkcji oferowanych przez niego wyrobów (m.in. certyfikat zgodny z normą ISO 9001 – system kierowania jakością, ISO 14001 – środowisko naturalne, ISO 50001 oraz świadectwo „Bezpieczne przedsiębiorstwo”). Dzięki wysokiej jakości produktom i ich konkurencyjności wrocławski KOPOS sukcesywnie umacnia się na polskim rynku. Jego oferta obejmuje m.in. puszki, listwy, kanały, rury i akcesoria elektroinstalacyjne, korytka i pomosty kablowe, korytka druciane, materiały mocujące oraz systemy odporne na działanie pożaru.
Przejdź do stronyWdrażając Navireo ERP usprawniliśmy i zintegrowaliśmy zarządzanie, a oprócz tego zyskaliśmy większą oraz przejrzystą kontrolę nad procesami w firmie. Jesteśmy na bieżąco z przepisami i trendami, co pozwala nam precyzyjnie planować przyszłość oraz dalej się rozwijać. Navireo umożliwia ponadto elektroniczną wymianę danych, dzięki niemu ciągle rozwijamy i rozszerzamy EDI. Otwarty i elastyczny program współpracuje z innymi systemami, także zdalnie. Obsługuje koszyk płatności, emailer i elektroniczny obieg dokumentów. Pracując na modułach towarów oraz klientów system daje nam rozszerzone możliwości własnych notatek i opisów w trakcie trwania procesów sprzedaży, od oferty aż po dostawę. Navireo ERP to stabilność działania, większa funkcjonalność i możliwości rozbudowy oraz integracji z innymi programami.
Piotr Mazurek, prezes zarządu Kopos Elektro PL
Kontakt

Skontaktujemy się z Tobą w preferowanym przez Ciebie terminie

Zadzwoń pod nr tel. (71) 78-76-115
w godz. 8:30 - 16:30

Nasi konsultanci czekają na Ciebie na czacie

Odpowiemy na Twoje pytania i przedstawimy możliwości systemu