Integracja systemu Navireo z Klubben Polska

Informacje o kliencie

Klubben Polska jest spółką, której większościowym udziałowcem jest norweski koncern KLUBBEN AS. Polski oddział funkcjonuje nieprzerwanie od 2004 roku i posiada ugruntowaną pozycję w kilku sektorach rynku. Specjalizuje się w dystrybucji sprzętu do nauki pływania, pływania wyczynowego, triathlonu, aqua aerobiku, a także sprzętu rehabilitacyjnego, fizjoterapeutycznego, pomocy edukacyjnych oraz produktów do integracji sensorycznej. Dystrybucja odbywa się poprzez kanały B2B oraz B2C.

Firma prowadzi sprzedaż i instalację basenów prywatnych i ich wyposażenia. Realizuje również specjalistyczne usługi montażu w segmencie pływalni publicznych, w tym sportowego wyposażenia pływalni, kanałów przepływowych, systemów pomiaru czasu i wizualizacji wyników oraz wodnych placów zabaw. Ponadto Klubben Polska zajmuje się dystrybucją i montażem urządzeń HVAC, koncentrując się na systemach klimatyzacji.

Korzyści

Navireo ERP to nowoczesne oprogramowanie, które wspiera rozwój naszego przedsiębiorstwa. Dzięki niemu optymalizujemy działania i jesteśmy na bieżąco ze zmianami przepisów. Otwartość narzędzia umożliwia komplementarne wykorzystanie innych programów i aplikacji używanych w naszej działalności. Wdrożenie Navireo ERP zautomatyzowało pracę, usprawniło wymianę informacji i dokumentów, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.

Szczególnie cenimy możliwość konfiguracji na życzenie, czyli dostosowania funkcjonalności oprogramowania do naszych potrzeb oraz mocno rozbudowane opcje wyszukiwania. Na co dzień bardzo sprawdza się automatyczne wczytywanie plików, np. w cennikach czy podczas inwentaryzacji, a także generowanie i tworzenie nowych raportów oraz zestawień

Anna Adamska-Kinal, CEO w Klubben Polska

Klubben Polska

Navireo ERP obsługuje oraz integruje księgowość i zarządzanie magazynami. Umożliwia prowadzenie pełnej księgowości, wystawienie faktur oraz dokumentów magazynowych. Za pomocą zautomatyzowanych procesów realizuje wszystkie zamówienia ze sklepu internetowego, platformy B2B oraz marketplace’ów, takich jak w Allegro, Amazon, Erli, Decathlon, Empik.

Potrzeby

Przed rozpoczęciem pracy z Navireo ERP firma korzystała z Subiekta GT. Dynamiczny rozwój spółki zrodził potrzebę rozbudowania narzędzi informatycznych i wdrożenia zaawansowanego systemu integrującego wszystkie procesy.  Zaplanowano także wymianą sprzętu i dodatkowego oprogramowania, na którym pracuje spółka, w tym serwer, komputery stacjonarne, laptopy oraz kolektory magazynowe.

Wybór systemu

Po pozytywnych doświadczeniach z oprogramowaniem InsERT podjęto decyzję o przejściu na bardziej zaawansowany system. Navireo ERP gwarantuje zawsze aktualne dane administracyjno-księgowe, możliwość prowadzenia kilku magazynów, integrację wszystkich systemów oraz aplikacji w jednym miejscu, a także dostosowanie funkcjonalności do indywidualnych i bieżących potrzeb.

Wdrożenie

Wdrożenie przeprowadziła firma Revelia S.A z Bydgoszczy. Z oprogramowania korzysta 10 pracowników na swoich komputerach.

Dane klienta

  • KLUBBEN Polska Sp. z o.o.
  • www.klubben.pl
  • Profil przedsiębiorstwa: sport, zdrowie, rekreacja, klimatyzacja/sprzedaż i usługi
  • Liczba zatrudnionych: 100
  • Wdrożenie: centrala

Kontakt

Formularz kontaktowy
Formularz kontaktowy
Telefon
Telefon

Zadzwoń pod nr tel. (71) 78-76-115

w godz. 8:30 - 16:30

Czat
Czat

Nasi konsultanci czekają na Ciebie na czacie

Prezentacja zdalna
Prezentacja zdalna

Odpowiemy na Twoje pytania i przedstawimy możliwości systemu