Integracja systemu Navireo z Piekarnia GS Samopomoc Chłopska Baruchowo

Informacje o kliencie

Piekarnia GS Samopomoc Chłopska w Baruchowie jest piekarnią niewielką, ale szczyci się wieloletnimi tradycjami i wysoką jakością wyrobów. Posiada własne punkty sprzedaży, a także zaopatruje w pieczywo innych odbiorców, w tym lokalne sklepy.

Korzyści

Wdrożenie Navireo przełożyło się natychmiastowo na efekty ekonomiczne. Zakup systemu zwrócił się praktycznie po jednym miesiącu jego użytkowania”

Wojciech Albiński, wiceprezes zarządu Gminnej Spółdzielni Samopomoc Chłopska w Baruchowie

Piekarnia GS Samopomoc Chłopska Baruchowo

Szybka amortyzacja kosztów była możliwa dzięki skutecznej kontroli rozrachunków z klientami, rozliczeń kierowców m.in. z pieniędzy, towaru i koszy na pieczywo, a także dzięki prawidłowemu planowaniu produkcji wraz z bieżącym wprowadzaniem zmian do zamówień klientów oraz efektywnej obsłudze zwrotów pieczywa. Nowy system zautomatyzował wiele czynności, m.in. wielowariantowe powielanie dokumentów wydań towaru, fakturowanie wraz z obsługą zwrotów pieczywa, obsługę dokumentów dla kierowców i dysponentów towaru.

System Navireo usprawnił i zautomatyzował pracę piekarni. Dużym plusem jest możliwość sprawowania bezpośredniej kontroli nad poszczególnymi procesami i pracownikami ze strony osób zarządzających. Wirtualna nauka systemu przebiegła szybko, czego się nie spodziewałem, ponieważ jestem początkującym użytkownikiem biznesowych aplikacji. Navireo jest czytelny i prosty w obsłudze. Podczas wdrożenia i w czasie użytkowania systemu otrzymaliśmy fachowe i kompetentne wsparcie zarówno online, jak i telefoniczne. Wszystkie sugestie dotyczące zmian i rozszerzeń dostosowujących system do potrzeb piekarni były uwzględniane. System z pewnością sprawdza się w małej piekarni przy nawet niewielkiej produkcji.

podsumowuje Wojciech Albiński.

Potrzeby

Słynąca z dobrych wyrobów lokalna piekarnia, aby utrzymywać swoją pozycję na rynku, musi się rozwijać, jednocześnie optymalizując koszty i w dalszym ciągu podnosząc jakość pieczywa. Piekarnia w Baruchowie potrzebowała rozwiązania, które zredukuje nakłady pracy, uprości obieg dokumentów, usprawni tworzenie planów produkcji na podstawie dokumentowanych procedur dostaw surowców i zwrotów pieczywa. Poszukiwała zintegrowanego systemu dostosowanego do standardowych procesów charakterystycznych dla przedsiębiorstwa z branży piekarniczej, który jednocześnie uwzględniałby jej indywidualne wymagania. Niezbędny był także efektywny mechanizm do kontrolowania stanu rozrachunków.

Wybór systemu

O wyborze Navireo zadecydowała rozbudowana i kompletna funkcjonalność umożliwiająca sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem oraz rozwiązania stworzone specjalnie na potrzeby piekarni i cukierni – system posiada wszystkie funkcje potrzebne do prowadzenia firmy z tej branży. Przy podejmowaniu decyzji o zastosowaniu Navireo kierowano się także możliwością przyszłej rozbudowy aplikacji o indywidulane rozwiązania. Ważnym argumentem był dostęp do opieki posprzedażnej oraz konkurencyjna cena.

Wdrożenie

Instalacja programu została przeprowadzona zdalnie i trwała praktycznie jeden dzień. Podobną ilość czasu zajęło dopasowywanie konfiguracji programu do szczegółowych wymagań klienta oraz szkolenie pracowników. Wdrożenie przeprowadziła firma BTCh.

Kontakt

Formularz kontaktowy
Formularz kontaktowy

Skontaktujemy się z Tobą w preferowanym przez Ciebie terminie

Telefon
Telefon

Zadzwoń pod nr tel. (71) 78-76-115

w godz. 8:30 - 16:30

Czat
Czat

Nasi konsultanci czekają na Ciebie na czacie

Prezentacja zdalna
Prezentacja zdalna

Odpowiemy na Twoje pytania i przedstawimy możliwości systemu